Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Jeg kjenner nå at jeg er skikkelig barnslig lei meg! Vi feirer 5-års bryllupsdag snart. Vi feirer vanligvis ikke årsdager, morsdager, valentines etc. Så i år ville jeg gjerne feire 5 år som ektefolk. Men det vil ikke han og han kalte meg fo stokk idiot (foran ungene) som maste sånn om det. Ok, skjønner at han er godt vant med at vi ikke feirer saker og ting, men 5 år som gift? Er ikke det verdt en tur ut på restaurant? For en gangs skyld ha barnevakt og gå ut sammen? Ikke i følge mannen. Så da er jeg stokk idiot som har lyst til å feire dagen vår. Men nå har jeg ikke lyst til å feire dagen! Feire at jeg har vært gift med en mann i 5 år, en mann som har null respekt for meg? Han har ikke sagt et ord til meg siden han kalte meg for en stokk idiot. Og det er nå 4 timer siden. For et fantastisk ekteskap jeg har. "Feire" med samlivsterapeut, kanskje?
Rampongi Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Ta med deg en god venninne og feir dagen dere to. Så kan han sitte hjemme å passe ungene. Jeg hadde vel forøvrig ikke gidda å være gift med en som kaller meg stokk dum, så fremt det ikke var en diskusjon der du var like usaklig, for det vet jo ikke jeg noe om..
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 Ja, for jeg skal selvsagt skille meg fordi han kalte meg for en stokk idiot. Typisk dib-svar! Usaklig var jeg sikkert, for jeg ble veldig lei meg da han sa at han ikke ville feire dagen.
Rampongi Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Det er jo det jeg sier, om dere hadde en litt opphetet diskusjon om dette, er det jo mer "ok" at han kalte deg stokk dum, men om det kom litt utav det blå hadde jeg reagert. Jeg mener da selvfølglig ikke at man skal skille seg over en liten kommentar. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 Men så er det jo ikke hvem som kalte hvem for hva som er casen her, men at han ikke vil feire bryllupsdagen!
Rampongi Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 jepp, jeg bare redegjorde for svaret mitt. Ta med en venninne og la mannen sitte igjen hjemme, kanskje han vil feire neste gang
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #7 Skrevet 25. april 2010 Det er ingenting som heter "stokk idiot" Man kan si stokk dum eller idiot, ikke blande. Og om du synes det er fint å være gift med en som slenge dritt til deg foran barna deres så får du kose deg med deg. Jeg ville ikke gifta meg med en sånn person...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå