Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ennå ikke fått mensen, så det må vell bety at jeg har beregnet helt feil med EL da.. Kansje EL var noen dager senere enn jeg trodde.

Tatt g-test i går da mensen ikke kom, men den var negativ.

Håper såklart ennå det er en liten spire magen, men tror ikke det. Forventer mensen når som helst nå..

Flere som venter på tanta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

venter i spenning, ikm 27 eller 28, har så lyst og teste, men tør ikke

og vi er mange som venter denne uke, 17 mon tro hvem som kommer inn på 1.trim??

Lykke til, og test igjen i morgen da

Skrevet

Spennede. Du får ha lykke til med testingen når du tør:)

Ja blir morsomt å se hvem som havner der denne uken, får håpe det blir så mange som mulig:)

Ja tror jeg skal teste igjen i morgen om tanta ikke kommer.

Skrevet

ikm 23-26 så venter spent, ingenting kommet enda, men har på følelse at den sikkert kommer imorra :( *håper den ikke gjør det;)*

Skrevet

Åjj, spennende:)

Ja håper ikke mensen kommer til deg. Krysser fingrene for at den holder seg vekke, og en liten spire holder fast:)

Skrevet

Hei:) skulle hatt mensen lørdag(23april) jeg, men har ikke hatt noe antydning til den enda, eneste er menssmerter(hatt siden EL).

Så ja, får håpe tanta holder seg vekke og at det er en liten spire her:)

Skrevet

Hadde så vidt menssmerter igår kveld så var sikker på at idag når jeg våknet sku den komme, men anda ikke kommet så da finnes det fortsatt håp:) har også vært små kvalm immimellom i en uke:p

Hvordan går det med deg?:)

Skrevet

Ingen mens hos meg enda. Men testa i ste med strimmel fra billigtester.no og den var negativ. Men jeg kunne skimte en svak svak, nesten usynlig skyggestrek.. Men det kan jo hende det blir slik uansett.

Men så lenge mensen er borte er det håp:)

Jeg håper virkelig at jeg er gravid, men siden jeg bare tester negativ så tror jeg ikke jeg er gravid.

Så spennende:) Når skal du teste?

Skrevet

Huff, men som du sier så er det fortsatt håp : ) Er jo ikke alle som det vises like tidlig på, har lest at noen ikke får positiv før det har gått 2uker over osv, så kan være noe der;) *krysser fingerer for deg* :D

Jeg tenker at jeg tester i morgen hvis det ikke dukker opp noe mens da heller, spennende :)

Skrevet

Takk:) Ja det er jo enda håp så lenge mensen ikke kommer, men jo mer forsinket den blir jo mer skuffet blir jeg når den kommer.. Men krysser alt som kan krysses for at det er en liten spire som holder seg fast nå. Håper virkelig.

Å, ja det blir spennende:) Hold meg oppdatert om du vil:)

Skrevet

Skulle hatt tanta ca 20-23 tok test den 20ende men den var negativ, ikke fått tanta enda.. Men den kommer vel neste månte, hopper over hos meg av og til noen ganger kommer den til rett tid mens andre ganger kan det gå både 2 og 3 månter mellom hver gang..

Men det som er nå er at jeg har kastet opp i dag å har hatt ømme bryster å kvalme i flere dager nå.. Det med ømme bryster kan jo selfølgelig være at jeg har kjent så mye på dem den siste uken :P

Å det at jeg ikke er helt i form å har kastet opp kan være stress, har hvert veldig mye av det i det siste.. :(

Får bare vente å se om tanta melder sin ankomst eller ikke, men skal ta en ny test i morgen tidlig tenkte jeg.. :)

Lykke til alle sammen.. :)

Skrevet

venter også på tr... enda ikke dukket opp,men har en gang gått 6 uker før jeg fikk mens før,så jeg tør enda ikke teste meg...

det er gått 5 uker og 3 dager idag siden sist mens...

sååå må klare og være tålmodig enda,

har blitt kjempe forkjølet i tilegg så det er vansklig og kjenne etter symptomer hehe.

og de siste dagene før tanta kommer går jo alltid suuuuper tregt...

krysser fingrene mine for dere alle sammen!!!

håper virkelig dere sitter med en liten vårspire i magen! :D

<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...