lykkelig72 Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Er i uke 32 nå, har ikke hatt noen problemer så langt i svangerskapet. Den siste uka har jeg innimellom kjent at jeg liksom er litt "doven"/støl i høyre bein, f. eks. når jeg rhar sitttet, men så reiser meg og skal gå. Så forsvinner det av seg selv. Mener jeg har lest et sted at slike ting kan henge sammen med at det begynner å bli mer vann i kroppen, så jeg er egentlig ikke kjempebekymret, men...er det noen flere som har det på samme måten?
SpongeBob Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Ja, i en lekker kombinasjon med rastløse bein hver kveld, så nå tester jeg ut støttestrømper for å se om det kan hjelpe...
odin123 Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 ja jeg har noe lignende, og i tillegg har det gått ut i hendene og fingrene, suns det er veldig ubehagelig. men nå er ventetiden snart over så jeg får bare holde ut. men greit og høre om andre og.
Grevinnen Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 jeg og, både rastløse ben og dovne innimellom. Tror ikke det er noe farlig, bare føyer seg i rekken av merkelige ting man skal slite med når man går gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå