Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 pulk/vogn/sykkelvogn ol Lurer på om noen har denne, leser mange gode tilbakemeldinger på siden deres, men er det noen av dere her som har prøvd den, eller vet noen som har den? Lurer da på hvor tung er den? tenker da på som pulk. Har trekkt en "vanlig" pulk, type fjellpulken. Denne vi ha lånt er da noen år gammel ca 20, Denne opplevde vi som veldig tung, dagens pulker er nok noe lettere.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 jo, selvfølgelig er den litt dyr, men med tanke på hva du har igjen for den så er den jo utrolig billig. 7990,- koster det og da får du med pulk, sykkelvogn, joggevogn, barnevogn og turvogn. 7390,- uten joggevogndelen. Har i samme slengen sjekket prisene på de billigste(ikke de beste) av følgende produkter pulk 3042,- sykkelvogn 1242,- billigste vogna jeg fant 2599,- denne hadde fått dårlige kritikker,men uansett. Dette blir jo da tilsammen 6883,- pluss omkostninger, porto ol. i tillegg kommer da joggevogn og turvogn som jeg ikke fant priser på. Ser også på tilbakemeldinger at man får nye deler på dagen om det er noe galt eller noe blir ødelagt, uten å få spørsmål om hvordan det kunne gått for seg. HI
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Vi er veldig fornøyde! Har aldri prøvd vanlig pulk, men denne er ikke tung å trekke i løyper. Hvis du prøver i mye løssnø (20-30 cm) blir det tungt, for da går ikke lengre pulken på skiene, men hele kassa som ungene sitter i subber ned i snøen, og det blir som en slag snømåke, men det er kanskje ikke løssnøturer du har tenkt på? Som sykkelvogn er den helt super! Joggevogn har vi ikke, så det kan jeg ikke svare om.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 Hvilken "vanlig" vogn har dere i tillegg? og er det nødvendig med en annen vogn og? Det stod noe om at den bare kunne legge flatt som barnevogn, hva betyr det? er det ikke samme greie man bruker? og hvorfor kan man da ikke legge den flatt som sykkelvog, pulk ol? er det bare det at det ikke er anbefalt eller? Hvordan er disse små hjulerne å trille med? er det jeg er bekymret over at hjulene er for små, og jeg derfor må ha joggevogn hjulet i tillegg. Er ikke personen som kan finne på å ta meg en joggetur, hverken med eller uten vogn;) men er ganske mye snø vinterstid her vi bor, er defor bekymret for at det er vanskelig å bevege seg med vogna med disse små hjulene. HI
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 De hjulene som følger med til sykkelvogna til å ha foran, har vi så vidt prøvd å trille med, men de er ikke særlig gode. Hvis du skal bruke den som vogn, ville jeg absolutt kjøpt joggevognutstyret. Vil tro det er umulig å trille med det lille hjulet som følger med på vinterføre... Vi har brukt den liggende som pulk. Jenta vår sov helt fint i den, men like godt som i en vanlig vogn lå hun nok ikke. Grunnen til at man bør sitte i sykkelvogn, er vel at man bør ha på seg hjelm og å ligge med hjem er jo ikke så enkelt... Jenta vår har likevel sovet i den. Vi tok av hjelmen, og gjorde ryggen flatere uten at vi la den helt ned.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #7 Skrevet 25. april 2010 tro om det er mulighet å ha en bag i den, enten hardbag eller mykbag, spiller ikke så stor rolle, tenker da på til baby. Vogna jeg har hatt hadde mykbag og kroker/fester til å feste mykbagen i sportsvogna. Er jo ikke sikkert det lar seg gjøre, men jeg tenker da på å bruke kun denne vogna hele vogn perioden, blir jo aldeles ikke dyrt da. Hvilken vogn har dere i tillegg? duovogn, bagvogn sportsvogn el? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå