Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Er det sånn at alle barn som er tatt med sugekopp bærer litt preg av dette på hodeformen de første ukene/mnd'ene? Eller kan man bli tatt med sugekopp uten at det synes på hodeformen?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Sønnen min ble tatt med sugekopp og det kunne ikke sees på hodefasongen i det hele tatt. Han hadde et rundt og fint hode med et rundt blåmerke etter sugekoppen mindt oppå... Venninnen min derimot fikk en sønn som ikke ble tatt med sugekopp og han hadde den villeste hodefasongen jeg noengang har sett. Så ut som en utenomjordisk med et utrolig langt bakhode Det gikk fint tilbake på veldig kort tid, ingenting å bekymre seg for.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 jeg har ei jente som ble tatt med sugekopp, og det var synlig bare rett etter hun kom ut, noen minutter etterpå var det ikke synlig i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Gutten ble tatt med sugekopp. Vakuumet glapp 3-4 ganger før han kom. Det viste ingen ting på hodet. Kanskje litt rett etter han kom ut, men det kan jeg ikke huske. Han hadde litt hår også så kan være det skjulte litt.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 Min fikk en liten klump på bakhodet etter vakummet, gikk voer etter 1 dag eller to..ingen kunne se at han hadde blitt tatt med sugekopp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå