Gå til innhold

Hjelp, jeg begynner å bli gammel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk se mitt speilbilde i går i dagslys, å jeg ble sjokkert mildt sagt, jeg har fått masse linjer rundt øynene og i dag ser jeg at jeg begynner å få poser under øynene i tillegg. Jeg vil ikke bli gammel enda:(

Noen som vet om en god øyekrem som får fjernet disse stygghetene?:P

Er forøverig 31 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, velkommen i gjengen :-) Vet ikke om noen øyekrem, men burde absolutt begynt å bruke det jeg også. Ellers så er det jo greit å drikke mye vann og holde seg unna sol og røyk :-)

Skrevet

Er i samme situasjon. I løpet av det siste året har jeg fått store poser under øynene og masse linjer rundt øynene...triste greier.

Har ikke funnet noen smart krem enda.

Skrevet

Jeg er 34 og synes det er koslig å se at linjene kommer. Det er ikke tabu å bli eldre.

Stripene bestemor hadde i fjeset var det fineste jeg visste da jeg var liten.

Vær stolt. Med rynkene kommer også visdommen;)

Skrevet

Hei! velkommen i klubben :) rynker å linjer viser karakter. vær stolt

Skrevet

Herregud, er da ikke alle som er spesielt interesserte i å se spor av rynker etc så tidlig- og det finnes gode produkter som utsetter dette litt, og ihvertfall gir spenstigere, fyldigere hud. Har du råd, prøv seriøst produktene fra La Prairie. De er helt uslåelige. Ellers er Crème de la Mer og Sisley også gode.

Ellers kan man jo alltids snuse på Botox, Restylane, etc.

Skrevet

He he! Velkommen i klubben! Jeg oppdaget for et par år siden at det jeg trodde var "sove-rynker" ikke gikk bort i løpet av dagen. Soverynker og smilerynker lever jeg veldig godt med, har ikke noe ønske om å se ut som ei barnerumpe.

Er 35 år, og synes ikke jeg er gammel:-) Og flere rynker vil uten tvil komme med åra!

Skrevet

Kan forsikre deg om at det blir bare verre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...