Gå til innhold

Denne slimproppen å nedpress.. Litt hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er førstegangs og gleder meg sinnsykt! :)

Er 37 uker på onsdag og med termin den 28 mai.

Men, til det jeg nå lurer på..

1. Kan slimproppen være grønnaktig å komme mer som i utflodsform? Eller burde jeg være urolig? ( sorry, litt ekkelt.. :/ )

2. Nedpress, hvordan føles det for deg? Selv så føles det som om noen halvt om halvt trykker meg like under magen..

Takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Det kan nok vaere slimproppen eller bare utflod, som de fleste faar mye av i svangerskapet. Saa lenge det ikke lukter ubehagelig trenger du nok ikke bekymre deg :)

2. Nedpress foeles ikke slik for meg. Nedpress kjennes skikkelig godt nede i bekkenet, hoftene blir stive, det verker litt nedover beina og det foeles rett og slett som om babyen proever aa finne veien ut ;)

Skrevet

Oki :) Begynte nemlig å lure litt. Har nemlig ikke opplevd dette tidligere i svangerskapet :)

Det lukte ikke akkuratt ubehagelig, men helt luktfritt var det ikke. Men har ikke følt noe annet ubehag eller vært dårlig :)

Kansje er ulikt for alle :) Føltes litt som mensesmertet/luftsmerte men ikke like alvorlig :)

Skal til JM i morgen men har ingen lyst å ta dette med henne, da jeg føler hun hører med det ene øre å det går ut det andre. Skal og til UL på onsdag, kan jo kansje snakke litt med de :)

Takk for svaret! :)

Skrevet

Vondtene du snakker om er ikke noe aa vaere redd for. De fleste opplever det. Jeg mente bare at det er ikke den typen smerter jeg kaller nedpress. Nedpress kjennes rett og slett ut som... nedpress. Som om noe proever aa presse seg ut fra innsiden :)

Skrevet

Hei!

Ikke for å skremme, men mener absolutt du bør kontakte føden, da slimproppen som du beskriver høres mer ut som at fostervannet har gått, og at det er misfarget.

Lykkke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...