Gå til innhold

Gjør dere ting sammen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke sammen med bf, har aldri vært der. Til nå har han alltid vært hjemme hos oss når han har vært med mini, men skal begynne å ha henne alene nå. har lyst å gjøre ting sammen enkelte dager, gå på fjellet osv, spise middag osv, selv om vi ikke er sammen, slik at mini kan få være med begge foreldrene sine og av og til. Er dette rart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde det de årene vi ikke var sammen. Men så fant jo vi tilbake til hverandre da.. :)

Skrevet

Å, det skulle jeg ønske vi og gjorde, men han har fått ny dame, så jeg har gitt opp den tanken. Ønsker å heller finne meg en annen, men selv om jeg og han har en ny på hver vår kant, ønsker jeg at vi kan gjøre ting sammen med vårt felles barn. Er det rart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...