Gå til innhold

hvordan gi øyedråper på små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 1,5 år med øyekatarr, og han har masse gugg og igjenklisteret øye på morgenen, og mye puss gjrennom hele dagn.

Han hyler ogspreller og kniper igjen øynene når jeg skal vaske og dryppe.

og pusset sitter ganske hardt, får det ikke bort.

hvordan gjør jeg dette når jeg er alene?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Sett ham på fanget ditt med ryggen mot deg, lås hans ene arm bak deg med din arm og hold den andre fast, bruk den hånda du har igjen til å dryppe. Brutalt, men nødvendig.

Pusset er enklest å fjerne med ekstravåt bomullsdott så det løser seg opp, evt da uten klær på ungen siden han har en tendens tl å bli rimelig våt også.

Kom du deg på konsert?

Skrevet

Det sug lut sa.

Om ungen er av typen som da veiver hodet opp og ned og frem og tilbake og fremdeles er umulig å treffe øynene på; du i sofa, ungen på gulvet foran deg mellom/bak beina dine, lås hodet mellom dine knær, en hånd til å åpne øyne og den andre til å dryppe.

Sadistisk og barnemishandlende hilsen,

Skrevet

oki,ja jeg fikk holdt han fast og tørket, men jeg er usikker på hvor mye av øyedråpen som havna inne i øyet, hehe.

Kom meg ikkepåkonsertfordi venninna avlyste i siste minutt, gadd ikke å dra alene :o(

Skrevet

Vi satte han i tripptrappstolen og sto bak han. Da trengte vi bare å "vippe" hodet hans litt bakover med den ene hånda og dryppe med den andre. Men nå skal det sies at han var kjempegrei å ha med å gjøre når vi skulle dryppe da. Trengte til slutt ikke å holde i hodet hans i det hele tatt. Han visste selv hva han skulle gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...