Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Tror nemlig vi har GLEMT hvordan vi gjør det her i huset !
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Vel her i huset er det mannen. Men jeg vil mye oftere enn han, men tør ikke invitere, da jeg ikke føler meg spesielt attraktiv (tror jo ikke han har lyst på meg).. Så her sitter jeg og ikke får...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 07:49 her.. det var jo ikke det du spurte om: Man glemmer så lett slike ting i en hektisk hverdag. Vi har også glemt det. Jeg tror at om jeg hadde hatt litt mer selvtillitt hadde jeg hviska min mann noen ord og prøv å være litt sensuell, tirra ham en hel kveld, uten at han fikk slippe til. Deretter fått ungene i seng og lagt meg naken i senga, eller hvor det måtte passe. Må jo bare gå bra eller hur? Viktig å huske å nusse på hverandre, og særlig litt mer enn bare nussing.. altså litt mer lidenskap.. enklere sagt enn gjort, men prøv..
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Hos oss er det motsatt, her er det mannen som hele tiden vil, men jeg som ikke vil... Om jeg plutselig får lyst, så er det bare for meg å spørre rett ut.. Sende sms til han eller skrive på msn der jeg enten bare hinter litt eller spør direkte... Sex?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 Her i huset gjør begge det. Det kan skje på alle mulige måter. Alt fra å spørre om det, til å gå inn til den andre i dusjen eller begynne å ta på hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå