Gå til innhold

Hva er den morsomste kontaktannonsen du har lest?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Alltid morsom når halvgammle menn på 50 søker etter jente på 25 for felles kos og interesser;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Våryr, lettkledd og ivrig mann søker staut bondekvinne for peiskos, skogsturer og nakenbad i myr og elv. Jeg er en munter og trivelig kar på 59 år, er ufør grunnet en maskinulykke i 1984 men holder ut med bein i nesa og humør på topp! Er fast røker og prøver å ta bukt med usunnheten ved å bevege meg ut i skog og mark sammen med bikkjene mine Mira som er en cocker spaniel og Rolf som er en chihuahua. Er pappa til fire flotte kvinnebein og bestefar til ei tulle på 2. Hvem er den jeg leter etter? En litt yngre vare er ikke å forrakte, og jeg liker å ha litt kjøtt om beinet. Et sted mellom 20-30 er det jeg ser for meg, og ei spretten rumpe som godt kan ta sats ut i det kalde vannet i naturens drakt. Liker å reise og sier ikke nei til en god og varm sydentur, ingenting er som det i selskap med romantikken! Er leken, livlig og alltid for å prøve noe nytt. Ellers liker jeg å sitte på nett, lage god og sensuell mat og jeg danser salsa hver torsdag! Kunne du tenkt deg å svinge deg til musikken og er du ikke redd for et like bitt, vel - kontakt meg! Jeg biter bare forsiktig og lekent!"

 

- AdamSøkerEva59.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje ikke morsomt, men idiotisk og grusomt!

 

gift mann 33 søker likesinnet kvinne

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Er det en dame der ute som er i samme situasjon som meg? ei jente som får for lite sex på hjemmebane? ei jente som vil treffe en kåt mann for uforpliktende og deilige opplevelser? alder og utseende spiller ikke noen rolle, bare du er kåt og lysten. høres dette ut som noe for deg, ta kontakt!

 

Single jenter/damer er selvsagt også velkommen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alltid morsom når halvgammle menn på 50 søker etter jente på 25 for felles kos og interesser;)"

 

Uah, hva er morsomt med det? Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke morsomt, men tragisk.. er det rart krisesenterene fylles opp av unge utenlandske jenter som har håpet på et bedre liv?

som denne:

 

ASIA?

Mann 39 søker kjæreste

 

Røyker aldri. Nyter av og til alkohol.

 

Kunne du tenkt deg en mann fra Norge? Er du asiatisk. Bor du i Norge eller kanskje du kjenner ei som vil flytte til Norge. Hvor du kommer fra i Asia er ikke viktig. Vel.... hva skal jeg si. Jeg er blond og har et normalt utseende og vekt. Er 39 år, rolig, snill, har fast jobb og et godt humør. Bor på østlandet. Har vært skilt noen år og vil ha et fast forhold. Krav til deg er at du må være slank, gjerne feminin og helst under 30 år. Har tenkt å bruke kontaktformidling, men kanskje jeg finner deg i Norge. Håper du tar dette seriøst. Vil du svare meg så skal jeg fortelle mer om meg selv. Hilsen en som venter.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...