Gå til innhold

Treff på Peoples v/sentrum Scene i oslo lørdag 8. mai kl 12:00 for oss rundt 30


Hjertelyd & Knøtteline

Anbefalte innlegg

Følgende er påmeldt:

Lena med lille frø

Mandalay

Abulafia77

MorJOhanne

Oslo-81

idli

Virreli

Seppo

CathrineN

Knotten

LadyMagic

Lykke 2010 (kanskje?)

Astrid-Mari (kanskje?)

Podadama (kanskje?)

 

Av hensyn til bordbestilling ber jeg om at du sier i fra hvis du står åp listen og ikke kan komme eller om du ikke står på listen og vil komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OPPDATERT:

Følgende er påmeldt:

Lena med lille frø

Mandalay

Abulafia77

MorJOhanne

Oslo-81

idli

Virreli

Seppo

CathrineN

Knotten

Sadie

SeptemberVenn

LaBlanca

LadyMagic

Lykke 2010 (kanskje?)

Astrid-Mari (kanskje?)

Podadama (kanskje?)

 

Av hensyn til bordbestilling ber jeg om at du sier i fra hvis du står åp listen og ikke kan komme eller om du ikke står på listen og vil komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er notert!

Håper jeg får bestille bord til 20 stk... Dere MÅ komme, ellers så sitter jeg der som en dust uten venner, hehe! (hvis noen husker Thomas Andre fra Åpen Post, lizm ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg får desverre ikke møtt opp denne dagen:( men er gjerne med neste gang det er treff og det passer sånn .

 

 

liten 6 september spire <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Vet dette har blitt skrevet i andre innlegg tidligere, men er det noen stemning for å skrive litt om oss selv her i forkant av treffet? Jeg synes ihvertfall det hadde vært ok å vite litt mer om dere andre, spesielt når det ser ut til at vi blir såpass mange. Jeg begynner gjerne.

 

Fyller 28 år i juni. Har en gutt på tre år fra før av, venter nå en jente 13. sept. Bor på St Hanshaugen, jobber som journalist og holder ved siden av på med masteroppgaven min i journalistikk ved UIO. Tross at jeg er midt i "baby"-alder, er jeg den eneste av mine nærmeste venninner her i Oslo som har/venter barn, selv om noen av dem prøver å få. Derfor er jeg ekstra åpen for å møte andre i samme situasjon:) Er opprinnelig fra Bergen, men har bodd her de siste fem årene. And that's about it:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OPPDATERT:

Følgende er påmeldt:

Lena med lille frø

Mandalay

Abulafia77

MorJOhanne

Oslo-81

idli

Bymage

Seppo

CathrineN

Knotten

Sadie

SeptemberVenn

LaBlanca

LadyMagic

Lykke 2010 (kanskje?)

Astrid-Mari (kanskje?)

Podadama (kanskje?)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide som Knotten kommer med! Her kommer info om meg:

Jeg er 26 år og kommer til å fylle 27 før babyen kommer. Bor for tiden i Drammen men mannen min og jeg flytter om få uker til Røa i Oslo der jeg har vokst opp.Har en bachelor i litteratur og en i spesialpedagogikk og holder nå på med en master i logopedi som jeg skal ta permisjon fra nå til høsten. Det skal bli godt med en studiepause, selvom jeg trives veldig godt med logopedien, og bare kose seg med babyen. Første barnet. Vi gleder oss masse!

Er første i vennegjengen som er gravid og gleder meg veldig til å treffe dere andre septembermødre for å kunne prate litt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger opp:

 

1980-modell (NB - ikke fylt 30 ennå!) og dette er mitt første barn. HAr temin 1. september og vi har fått vite at det mest sannsynlig er ei lita jente der inne. Jeg er gift og bor på Grünerløkka i Oslo. Jobber som advokat i et av de store firmaene i byen.

 

Som Knotten og Sadie er ingen av mine Oslovenner gravide eller har barn så jeg er litt "alene" om dette i gjengen. Jeg tror de andre jentene ser på meg som en prøvekanin,hehe. Gleder meg til å treffe dere andre som er i samme situasjon! Virker som dette "første i gjengen som er gravid"-syndromet er litt utbredt her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fortsetter jeg,

Jeg er nettopp fylt 29 år. Oppvokst på østlandet, men kun bodd i Oslo de siste 4-5 årene (og ser ut til å bli..:)

Bor midt på grunerløkka med samboer, og jobber som sykepleier på sykehus. Fikk en sønn midt i studietiden, og han er snart 2 og 1/2 år. Venter en lillebror:), med termin 2.sept. (på riksen). Er for tiden 80 % sykemeldt. Var ikke spesielt aktiv på BIM forrige gang jeg var gravid, og var aldri med på treff. Tenkte at denne gangen skal jeg slå til, selvom jeg ikke er den mest aktive svareren nå heller:) Så det blir hyggelige å treffe dere!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir jeg nestemann..

 

80-modell som fyller 30 før den lille kommer. Bor på Ullern, har bodd der i 5 år, men er opprinnelig fra Høybråten på den andre siden av byen. Dette er mitt første barn og har termin i slutten av september, skal til Riksen.

Jeg jobber på Ullevål som operasjonssykepleier på sentraloperasjon. er 30 % sykemeldt så jeg går ikke nattevakter mer.

Jeg har heller ikke mange nære venner som har barn fra før, så er jo litt alene om dette. Det skal bli hyggelig å treffe dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27.april skrev jeg dette på BIM-treff Oslo tråden, men ser at jeg nok ikke har kommet med på listen. Prøver igjen.

 

Jeg kommer også gjerne på treff hvis det ennå er tid å melde seg på. Jeg er '81 modell og venter mitt første barn. Jeg er gift, bor på Storo og har termin 30. Sept. Skal føde på ABC-klinikken forhåpentligvis så lenge ting går greitt. Er innflytter til Oslo som så mange andre og har få venner i området med barn. Er opprinnelig fra sør-vest landet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt om meg:

 

Jeg er 27 år, og bor på Teisen med samboeren min. Vi venter vårt første barn, en gutt, rundt 4 september, og gleder oss masse. Jeg har flere gravide venninner, og noen med små barn, men gleder meg til å møte dere som skal ha barn rundt samme tid som meg.

 

Jeg er utdannet innen Grafisk Design, og jobber nå som nettredaktør for en nettside for jenter. Jeg er født i Oslo, men har hatt det meste av oppveksten min på Hedmarken. De siste 4 årene har jeg bodd i Oslo, og trives veldig godt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPPDATERT:

Følgende er påmeldt:

Lena med lille frø

Mandalay

Abulafia77

MorJOhanne

Oslo-81

idli

Bymage

Seppo

CathrineN

Knotten

Sadie

SeptemberVenn

LaBlanca

LadyMagic

Meeko

Lykke 2010 (kanskje?)

Astrid-Mari (kanskje?)

Podadama (kanskje?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 81-modell som venter første barn i slutten av september. Bor med samboer på Grunerløkka, og det er han som har dytta meg ut i dette;) Har ingen nære venninner i Oslo med barn, så det blir kjekt å få noen i samme situasjon som man kan dele opplevelser og erfaringer med.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt på listen som kanskje, men kan fortelle litt om meg selv:-)

 

Jeg er 29 år, og runder 30 måneden før termin. Jeg var på ultralyd forrige uke, på Riksen, og fikk vite at alt så ut til å være bra med den lille jenta som var inni der:-) Termin er 28.september.

 

Jeg bor sammen med mann og en vilter hund i beste "fjortis-alder" på Bestum, Jeg jobber som farmasøyt på et sykehus. Dette er vårt første barn og vi storgleder oss:-)

 

Håper jeg rekker å bli med på treffet neste helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg veldig til å møte noen flere gravide, for kjenner heller ikke så mange som er gravid i samme periode som meg selv og som bor i nærheten.

 

Jeg er 28 år, blir 29 i august - og venter ei lita jente som trolig blir hetende Louise Emilie :), 26. september på Riksen. Dette er mitt første barn, men har en vilter Dalmatiner gutt på 4 år fra før.

 

Bodd i Oslo de i 6 år nå, og de to siste årene på Lilleaker/Sollerud - så hadde vært hyggelig å bli kjent med noen som også bor i dette området og som vil være med på trilleturer i fremtiden :)

 

Er utdannet Siv. økonomi, og jobber som forretningskonsulent, og jobber fult fortsatt, men forsøker å ikke jobbe så lange dager som jeg pleier - merker at man blir jo veldig sliten av det her :)

 

Mvh,

Ida (Idli)

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...