Gå til innhold

"hvis jeg bare later som om jeg gråter, så får jeg nok viljen min...!"


mer enn bare mor

Anbefalte innlegg

Ja, dette har småen funnet ut av nå i det siste! Han legger seg ned på gulvet med hodet i hendene sine, og gråter frem sine krokodilletårer.. Jeg må rett og slett bare le!! Trodde ikke de skulle bli så bevisste allerede nå, men dette har både jeg og pappaen merket flere ganger nå!

 

her en dag lå han på gulvet og lekte, før han plutselig inntok stillingen sin og begynte å gråte... Før jeg var komt bort til han snudde han seg og fant en mer attraktiv leke mens han bablet "jajajaja". Var tydeligvis ikke noe i veien.

 

en annen dag kom pappaen hjem og vi satt på gulvet alle 3. Etter litt kos begynte vi voksne og prate om et eller annet, så lillegutt ble liggende uten at vi så på han (vi satt rett ved siden av han). Dermed inntok han stillingen sin og begynte å gråte.. Med en gang vi tar han opp, eller bare ser/tuller med han så gliser han SÅ fornøyd og skjønner at trikset hans fungerte....

 

Det er en helt annen gråt enn til vanlig, og man kan høre at det er en falsk gråt! utrolig vittig! flere som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha, for en luring!! lillegutt her har ikke begynt med akkurat dette, men han gjør noe annet lignende.

 

Eksempel fra i går:

 

Lillegutt faller og slår seg, og pappa trøster. Alt er bra igjen, han ler, og de leser bok....og så kommer jeg ut fra badet. Og da begynner han å gråte igjen og tar seg på hodet der han fikk vondt! Han vil nemlig ha litt trøst fra alle!! Når jeg sier at det går bra, og at han har fått trøst av pappa så setter han i det vrælet! Så fornærma!! Så da klarte jeg ikke annet enn å gå å gi kos og trøst jeg også...og vips 20 sek etter var livet bra igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også helt paff over at de starter så tidlig. Har hendt flere ganger her.

 

Det det startet med var:

Han gikk rundt bordet, så skulle han streke seg etter noe, som jeg tok vekk før han rakk det. Var noe han ikke kunne ta, snur seg mot sofan, legger hodet i hendene og gråter.

 

Uff da lo vi godt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...