Gå til innhold

Andre enn meg som følger med på snooker-VM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg hadde ikkje trudd at det var mulig, men då eg budde i England blei eg hekta på å sjå sport på tv. Men berre snooker. Fascinerande spel!

Favoritten min er Graeme Dott (<- fantastisk navn) av den enkle grunn at han vann den første matchen eg såg (og var den gong ein skikkeleg outsider).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser stort sett det meste , hehehe

dott er kul, men jeg holder en knapp på carter =O)

begynte å se for ca 20 (var da 12 år og mye hjemme alene med eurosport, hehehe) nå år siden, og da var stephen hendry helt fersk - så han er en jeg følger spsielt med på - ellers er jo o'sullivan heeeeelt genial

Skrevet

JAAAAA, sitter klistret!!

Jeg heier på O´Sullivan, som sønnen min forøvrig tror hetter Jonnikk hehehe, vi sa han het Ronnie da, men:-p

Liker også John Higgins godt og syns det var kjipt at han røk ut, men samtidig var det utrolig kult at Steve Davis vant, hadde vært kult om han vant hele skiten siden forrige gang var i 1989.

Så matchen i går mellom Robertson og Gould, og syns veldig synd på Gould som ledet både 6-0 og 11-5, men som likevel tapte det siste og avgjørende partiet.

Skrevet

Nja, eg foretrekker Robertson, men det er klart at det var kjipt for stakkars Gould.

Ronnie har eg forholdsvis store problem med å takle, sjølv om han er hakket mindre "slimy" no enn i 2004. Og så fekk han nokre poeng hos meg då han var med i ein episode av Top Gear her hin dagen, og var faktisk merkverdig søt (men ikkje fortell nokon at eg har sagt det) :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...