Gå til innhold

vogn og utstyr i Sverige. Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe Emmaljunga city cross og tenker å dra til sverige for å få tak i den. Er sikkert billigere der ettersom det er et svensk merke. Når vi likevel er der kjøper vi sikkert en del andre babyting også. Noen som har tips om hvor vi bør dra? noen gode butikker?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drar til Gøteborg til helgen, for der har de Topshop, haha! Emmaljunga får du vel kjøpt på Kattis, det så jeg i en annen tråd her inne. Ellers så har du kjeden babyproffsen, se babyproffsen.se.

Legger ved en link til en oversikt over gode butikker i Gøteborg som jeg fant på nettet: http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=480228

Synes Gøteborg er SÅ mye koseligere enn Eda og Nordby... Men om man ikke har tid til å kjøre helt ned dit så er det jo helt ok der og da.

Skrevet

Så flott! Tusen takk. Enig i at det er bedre med Gøteborg enn Nordby...Da blir det dessuten en litt ordentlig tur. :o)

Skrevet

Ja, ta inn på hotell og spise ute = ordentlig tur ;)

Har du badekar må du stikke innom Lush på NK i Gøteborg og kjøpe en badebombe - det er digg for en sliten kropp (og kan gjøre underverker for et hvert gravidslitent samliv...)

God tur :)

Skrevet

Supert! Vi som får oss badekar når vi flytter i Mai. Perfekt! Dette ser jo ut til å bli en supertur! Skal ikke så mye til før det kjennes som ferie.

Skrevet

Jeg har kjøpt city cross på Kattis. Prisen er omtrent som i Norge, men man får jo kursen, så da blir det jo mange penger spart. Jeg kjøpte vogna med citybag (stelleveske og regntrekk fulgte med) + emmaljunga bilstol og adapter for å feste den på understellet. Sparte vel ca kr 2000,- på det. Babyproffsen på Nordby er ikke så billig i utgangspunktet, men de har endel tilbudskamanjer, så da kan man jo være heldig. Happyland på Svinesunder billigere på mange ting. Jeg kjøpte bl.a. Avent brystpumpe der og sparte mye på det.

Skrevet

Høres bra ut. :-) Gleder oss til å ta turen i juni, ca tre måneder før termin. Blir moro!

Skrevet

Jeg kjøpte vogn på babyproffsen på Nordby i går. Men de hadde ikke Emmaljunga vogner tror jeg. Ta noen søk på nettet før du reiser slik at du ikke får bomtur til butikker som ikke fører dette merket :)

Jeg kjøpte vognene iCandy Apple og er kjempefornøyd. Men jeg vet at Emmaljunga city cross er også en veldig bra vogn! Håper du finner vognen du vil ha :) Det er kanskje lurt å ringe butikken først, for det er godt mulig de må bestille den inn. Jeg hadde sikkert bare litt flaks i går at de hadde to av min på lager. Den ene forsvant faktisk til paret to hakk foran oss i køen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...