Gå til innhold

At er bare rot :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, alt er bare rot her :( Er ikke system på noe med søvn, mat eller noe.. Jeg har faste kveldsrutiner, og har hatt det siden hun var 2 mnd gammel.. Hun er nå 5 mnd.. Eneste gangen jeg vet når hun er sulten, er 3 timer ca etter at vi står opp, spiser hun ca 220 ml mme, og sovner til flasken. Hun klarer ikke å sovne av seg selv. Om kveldene, når jeg skal gi henne flaska, suger hun litt, skriker og vil ha smokken, skriker igjen og vil ha flaska, og sånn fortsetter det til vi begge er helt utslitt.. Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger jeg.. Det går ikke ann å planlegge noe som helst lenger, for jeg vet ALDRI hvordan dagen blir :(

Kan dere være så snill å gi meg noen råd? Jeg har prøvd å bytte grøt, kutte ut grøt, gi grøt tidligere p dag osv... Har begynt å bli desperatå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har svart deg på småtroll :)

Skrevet

Hun kan ha sopp i munnhulen,kanskje hun ikke får godt nok sug i flasken,for varmt/kaldt? har du prøvd å bytte flasketut eller flaske,flere/ferre hull.Det finnes noen som er flexi hvor barnet kan justere suget. tuter med flere hull begynner i 4 mnd alder.

Det kan være det er lurt å ta henne med til en kiropraktor for det er ofte små hvirvler som er ute av stilling etter en fødsel som kan bli verre. Jeg kjenner en som er veldig bra på barn i oslo. Jeg Legene sa det kunne være kolikk men etter første behandling så var det nesten helt borte. 1 bittelite forsiktig dytt på en virvel var alt som trengtes ett par ganger. Jeg kom inn med en gretten baby og gikk ut med en sovende og glad engel. Ronny hos nordstrandkiropraktorene er fantstisk flink med babyer.

Det høres ut som hun har ett ubehag. kanskje det kan være luftsmerter. Isåfall er minifom fra apoteket supert og magemassage fra venstre til høyre i sirkel supert. Samle bena og presse de forsiktig mot magen er og knall. Da fiser de godt og det kan ta knipene.

Skrevet

Jeg glemte å si lykke til :=)

De fleste små er veldige sultne når de står opp og ikke gi opp grøten men gi risgrøt for det er mildest for magen. De skal jo helst ha mat hver 3-4 time alt etter som. Kanskje hun vil ha mere kos...Det kan være så mye!

Puh...Kanskje hun er for varm/kald eller får tenner. Jeg kjenner jeg gjerne vil hjelpe deg men det er ikke så lett å vite nei.

Jeg håper noe av dette vil hjelpe deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...