FruBoger fødeklar Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Nå har gubben kost seg med øl siden kl13 idag, og har endelig sovnet på sofaen...nå kommer vel snart kompisene og henter han,for å ta han med ut på "by`n". Blir deilig med litt alene tid kjenner jeg! Snuppa er i sengs og lekene ryddet vekk, skulle tatt kjøkkenet men ryggen orker ikke. Får egentlig ikke ro i sjela før det er gjort...bordet i gangen er overlessa med papirer og gud veit,rot til førsteklasse. Men nå har jeg surfet litt og kost meg med melkedrøm og melon! Bært inn kles-stativet og vogna,så det ikke blir rått over natta. Hvordan har kvelden deres vært? Må legge til at vi har vært barnevakter siden halv tolv idag for tantebarn, så kjenner at hodet er ganske sprengt nå! Men gleder meg til han blir hentet eller sovner for "natta",så jeg kan kose med meg Smallville på pcèn:P Han hater det..hehe...blitt helt avhengig!! Sett ut alle serier og sesonger som finnes snart, av alt mulig rart.. kos dere i kveld jenter!! rug godt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå