♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Jeg har 16 dager til termin og har aldri i mitt liv før vært så utålmodig! Jeg trodde ventetiden skulle bli lettere nærmere termin men det er jo helt motsatt!! Skulle gjort mye for å få ut baby NÅ! Tenker bare med skrekk og gru på å måtte gå over tida! Lille gutten på 3,5 år spør nå hver dag om hun ikke kan komme ut snart for han lurer så fælt på åssen hun ser ut Og så gleder han seg veldig til at Farfar skal passe han, hehe Nei, seriøst, hvordan får dere dagene til å gå??? Tommel opp for dere over termin altså!!
Guttemamma venter jente Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Hei. Jeg er 3.gangs gravid og har gått over alle gangene. 7 dager over med første, 4 dager over med andremann og denne gangen er jeg foreløpig 9 dager på overtid. Nå føles hver dag som en uke, og hver uke som en mnd. Lever i et slags vakum - men fyller dagene med å finne på ting med guttene mine, leser bøker og i tillegg har det vært deilig vær den siste tiden - så jeg har sittet mye ute. Dog, nå tærer dagene litt på humøret + at jeg begynner å bekymre meg for om jenta i magen fortsatt har det bra. Kjenner etter spark ganske ofte - og vet at dette er min viktigste jobb nå. Lykke til - håper du slipper å gå over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå