Gå til innhold

Må bare skryte av alle dere på overtid.....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 16 dager til termin og har aldri i mitt liv før vært så utålmodig! Jeg trodde ventetiden skulle bli lettere nærmere termin men det er jo helt motsatt!! Skulle gjort mye for å få ut baby NÅ! Tenker bare med skrekk og gru på å måtte gå over tida! Lille gutten på 3,5 år spør nå hver dag om hun ikke kan komme ut snart for han lurer så fælt på åssen hun ser ut ;) Og så gleder han seg veldig til at Farfar skal passe han, hehe ;)

Nei, seriøst, hvordan får dere dagene til å gå???

Tommel opp for dere over termin altså!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg er 3.gangs gravid og har gått over alle gangene. 7 dager over med første, 4 dager over med andremann og denne gangen er jeg foreløpig 9 dager på overtid.

Nå føles hver dag som en uke, og hver uke som en mnd. Lever i et slags vakum - men fyller dagene med å finne på ting med guttene mine, leser bøker og i tillegg har det vært deilig vær den siste tiden - så jeg har sittet mye ute. Dog, nå tærer dagene litt på humøret + at jeg begynner å bekymre meg for om jenta i magen fortsatt har det bra. Kjenner etter spark ganske ofte - og vet at dette er min viktigste jobb nå.

Lykke til - håper du slipper å gå over..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...