IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Nei nå har jeg ikke sett annet enn husets fire vegger og sykehuset de siste ukene! Blir snart GAL! Vurderer faktisk og ta meg en tur på byn i kveld! Først en tur på fest, så tar jeg turen til Helheim! Nå orker jeg ikke dette kjedelige overgravid tilstand møkka! Maserier, halsbrann, svimmelhet, svetter, får ikke på meg noe særlig med klær som man kan vise seg blant folk, sliten, bekkendritt og helvete løs, nei nhu ere nok!!!! Vil ho ikke komme ut, neivel, men da får ho pokker i meg bli der også! Mamma vil UT! Skal bli godt med en clausthaler som kan gjøre halsbrannen ennå værre! 11 dager til term....
judianna Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 He he , måtte le litt av innlegget ditt :-) , jeg er ikke på overtid enda , er på termin dagen , men skjønner deg så godt .håper ikke du må gå så mye lenger overtid , frustrasjonen har nådd deg ser jeg . Men det er forståelig , min venn ! Håper hun kommer ut snart !
Pinnus Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 Haha, måtte le litt jeg også! Har 11 uker igjen her da, men har vært klar for å føde siden uke 12 ;) Gå ut og kos deg maks! Skal bare se det setter fart på sakene.
bollesmulene Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 hahahahahaha.. må le når jeg leser dette kjenner meg sånn igjen.. er så møkk lei , vil ut , ha krefter til å orke det jeg ville gjøre.. slippe å se ut som en stabbenede hval når jeg er ute blant folk... GUD jeg er så leeei, men nå har jeg på en måte forsonet meg med Jeg kommer til å være gravid for alltid og forbli en stor klomp som er døds sliten klokka sju... ønsker dere all lykke til.. og håper lørdagen blir bra med godis og dårlige programmer på tv
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 25. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2010 Var ute i går. Gakka meg avgårde...Drakk alkoholfri strawberry daqury og titta på alle rare menneskene, så dro jeg gjem.....men hjalp ikke annet enn på å få enda vondere i bekkenet og ryggen=/ Men men...
Prinsesse Kuul Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 1. Husk paa aa ta kalsium- og magnesiumtilskudd for muskler, skjelett og maserier. Drikk ogsaa masse vann. 2. Kjoep deg noe hyggelig som kan ta opp litt tid naa paa slutten. For eksempel et nytt dataspill, noen nye boeker du har oensket deg eller en tv-serie sesong. 3. Skriv en liste over ting du oensker aa gjoere foer foedselen. Min liste inneholder blant annet haarfarging, haarklipp, stelle foettene, to aktiviteter jeg vil ta med guttungen paa uten baby paa slep, sitte paa kafe helt alene i noen timer og lese bok osv. 4. Vaer generoes med paracet (innenfor doseanbefalingene).
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 25. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2010 Dårlig med penger her, så er ikke mye man får gjort annet enn å være hjemme gett. Men er 10 dager igjen nå, så blir nok og slite ut sofaen ennå mer tenker jeg. Lese litt Nemi og glane på nye tattomotiver jeg skal ha. 10 Dager MÅ da gå fort....håper jeg...eeeeeeh....
Prinsesse Kuul Skrevet 25. april 2010 #8 Skrevet 25. april 2010 Det var leit aa hoere Har du noen gode venninner som kan underholde litt naa de neste dagene?
gullegget Skrevet 25. april 2010 #9 Skrevet 25. april 2010 På bibloteket er det gratis å låne bøker og filmer. Og du kan sitte der å lese de nyeste ukebladene!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 25. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 25. april 2010 Hehe..jeg har en 3 åring og et hus, så har da noe og holde på med. Men jeg er en veldig sosial jente, så trenger å være mye ute av huset, men orker ikke gå noen steder. Kjeder meg veeeeldig fort. Men har jo både bim og face, så det går nok greit i 10, maks 15 dager til=) Ho må GJERNE komme før altså, har masse maserier og harde kynnere, strikkepinner oppi kråka som er dritt vondt ( hørt det er modning). Så kan jo hende jeg er heldig da! Skal til fødselslegen til fredag og sjekke modning, krysser fingrene for at jeg er moden og har minst 3 cm åpning, men egentlig håper jeg at jeg ikke trenger den timen. 26 april har jeg hørt er en veldig fin dato=) Venninnene mine jobber eller er gravide og slitene selv. hihi..vi har skikkelig babyboom i venninneflokken se. Morro, neste ut er meg! Og etter det følger det jommen i meg 4 - 5 til! Og før meg har det vært 4 stykk!! Ille morro vettu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå