Cat&Gullungene Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Og kan derfor bruke mine egne bukser! Er strålende fornøyd med det. Har vært på utkikk etter mammabukser en stund, men finner INGENTING jeg liker. Synes faktisk alt er utrolig stygt, selv i de litt dyrere butikkene. Alle buksene er lagd i en fullstendig feil fasong til min kropp. Jeg er høy og tynn og trenger lange, rette bukser, men i steden likner jeg en kalkun i alt jeg tar på meg. Ble derfor glad når jeg fant dette bellybeltet i butikken. Det er en strikk-forlengelse med mellomstykke, som settes mellom knappen og knappehullet i vanlige bukser og skjørt. Det er en kombipakning med flere forskjellige lengder og stykker, alt etter hvor langt man er på vei.
2gutter1jente+1jente tilヅ Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Så bra! Hvor kjøpte du det?
Cat&Gullungene Skrevet 24. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2010 På DenKuleMage på Glassmagasinet i Oslo
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 dette har jeg letet etter også!! geniale greier! helt enig i at veldig mange mamma klær er utrolig stygge! blir mye stretch bukser brettet ned etter alle kunstens regler med genser over hehe;) fant en side på nettet som solgte dette også men nå husker jo jeg ikke siden i farten...men er vel bare å søke på bellybelt så popper det vel opp;)
Cat&Gullungene Skrevet 26. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2010 Ja, det virker ganske genialt, ihvertfall enn så lenge. Jeg er i uke 18 og har ganske liten mage. Tror fatisk det er enda bedre når magen blir litt større, for nå sklir buksene litt ned ;-) Har tenkt til å kjøpe meg noen vanlige tights i ulike farger (og bruke f.eks tunikaer over). Noen som vet hvor de selger fine tights?
FØDEKLAR NÅ :)Jippi Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 det hørtes jo genialt ut..jeg surfet det på nettet, for meg så det ut som bare en strikk som man skal ha utenpå klærne så ikke en viser magen. Men går det an å feste det i buksa?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 bik bok og vero moda har litt tights:) selv har jeg kjøpt meg en brun,grå,2 svarte,og en hvit:)) lillegulli:tror det hun mener er ett sånt lite stykke "strikk" man fester i knappen på egen bukse.... sånn som på en måte utvider din egen bukse om jeg skal si det sånn......eller?..finnes jo så mye rart på markedet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå