Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Jeg ble igangsatt på mandag pga fødselsangst, og på tirsdag begynte riene. Det tok 3,5 time fra første rie til hun var ute! Heftig og intenst, men i det hele ble faktisk en ganske fin opplevelse!! Jeg var mest redd for pressriene, men hun kom på 2:-o Å ikke minst - det ble en fødsel uten smertestillende, det rakk vi rett og slett ikke:-o Hadde fødselen startet hjemme, så hadde lillesøster kommet på stuegulvet:-p Hun er 3525 gram og 51 cm:-) Her er bilder av en nydelig lita jente og ei stor<3 http://millamalie.blogspot.com/
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Så flink du har vært da, med tanke på fødselsangst og alt! Gratulerer så mye!
Propellll ♥ Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 Å så nydelig! Liten og fin :-) Gratulerer så masse :-) I profilen i bloggen din sto det at hun var født den 20.02. Du mener vel april?
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 24. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2010 Det kan vel stemme at jeg har vært litt kjapp der ja;-) Takk;-)) Jeg synes det er helt fantastisk (og litt uvirkelig) at hun faktisk er her, jeg trodde aldri jeg skulle klare å gjennomføre fødselen jeg:-o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå