Mamma´n til lillemor Skrevet 24. april 2010 #6 Skrevet 24. april 2010 Det er jo det samme navnet, men er dere begge norske så skjønner jeg ikke hvorfor navnet eventuelt skal skrives med c. Blir det mer spennende da? (Jeg har selv et navn som egentlig skrives på den letteste måten, men "alle" skal alltid legge på en ekstra bokstav og jeg irriterte meg mye i oppveksten over at navnet mitt så ofte ble skrevet feil.)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. april 2010 #8 Skrevet 24. april 2010 Min heter Erica, men det er fordi det best matcher Benedicte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå