Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Har aldri laga før, men enkelt og greit så det ut som,,, så nå står den i kjøleskapet nesten ferdig. Meeeeen, ser at det er masse sorte prikker på bunn (sikkert etter vaniljestangen). Jeg har silt. Skulle disse prikkene også vært silt ut?? eller skal det være sånn?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Takk for alle svar:) Smakte i allefall godt!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 På dette forumet kan man ikke regne med så raske svar, da må du bruke anonymforumet eller skravle:-) Og de svarte prikkene skal være der.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 i noen oppskrifter står det at ma nskal sile bort frøene, i andre sies det ingenting. jeg pleier å sile ut det jeg får til gjennom tykt tørkepapir, for jeg syns det blir så UTROLIG masse sort i bunnen av glasset. men det gjør jo ikke noe at de ligger der:-) pannacotta er jo uansett en utrolig delikat og luksuriøs dessert som de aller fleste blir superglade for å få servert, med eller uten synlige vanligjefrø;-D
Vårlillespire mai 2011<3 Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 det kan ofte bli det.. men er som du nevner bare vaniljestangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå