Gå til innhold

SKAL -SKAL IKKE??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så lyst på vinkveld sammen med venninnene mine idag! eldste er på tur til hytta med besteforeldrene fra i dag til i morgen, og pappaen sier jeg må gå ut å kose meg, men minste er bare 4(!) uker, så det stikker i hjertet mitt når jeg sier jeg har lyst å ha et par timer aleine...=((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det. Jeg syns det virker tidlig.

Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg helt klart gjort det, hvis du føler at du klarer å være borte noen timer.. En 4 uker baby husker ikke at du dro ut med venninner og kommer ikke til å lide av det!

Skrevet

Babyen har det like fint med pappa så jeg ville gått ut en tur. Og så er det jo bare å pussle seg hjem når man synes det er nok;)

Gjest sug lut
Skrevet

Om du ikke ammer er det null problem, og om du ammer pumper du ut nok til både tida du er borte og timene etter til du er edru - men bare dersom du veit at ungen tar flaske. Tar ikke ungen flaske må du bli hjemme.

Skrevet

Ta deg en tur du. Prøv å slapp av. Hvis du ikke klarer å kose deg drar du jo bare hjem igjen. Men ja, baby må jo selvfølgelig ta flaske! Håper du får en fin kveld, med ren samvittighet! :)

Skrevet

Om du ammer ville jeg aldri gjort det. Babyen klarer ikke å bryte ned selv små mengder alkohol, og det er heller ikke alltid lett å få gitt flaske til så små når de er vant med pupp.

Skrevet

han har fått flaske til siste måltidet før natta denne uken, så det er ikke noe problem:)

hi

Skrevet

Skal! Kos deg masse mens pappaen har kontroll hjemme :) Vil nok komme mann og barn til nytte :)

Skrevet

Dra ut å kos deg :o)

Pappaene har også godt av å kose seg alene med de små, det sier alltid min samboer ihvertfall :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...