Gå til innhold

Dolker jeg min venninne i ryggen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært god venn med en gutt i ca 5 år nå. Har alltid likt han godt, men ville ikke risikere vennskapet med å si det til han.

Ei venninne av meg ble kjent med han gjennom meg, for ca 2 år siden.

I fjor sommer merket jeg at hun kansje likte han litt. Jeg ville vite om jeg hadde rett for jeg ville ha muligheten til å fortelle om mine følelser, eller iallefall vite hva som skjedde. Da jeg spure henne sa hun alltid nei, men etter en helgetur hadde det visstnok blitt noe mere. De styrte på i ca 2 mnd før det ble slutt.

De siste par mnd har jeg hatt lite kontakt med venninnen min, men har fått mere kontakt med han igjenn! Jeg har fått sterke følelser for han, og det er gjensidig!

Hva skal jeg gjøre? Fortsette forholdet, og risikere vennskapet!

Eller avslutte med han, og gå tilbake til sporadisk kontakt med henne for å unngå konfrontasjoner?

Jeg føler selv jeg ikke gjør noe direkte galt, men har fortsatt litt dårlig samvittighet!

For meg selv unnskylder jeg det med at hun ble kjent med han gjennom meg, og at de bare styrte sammen i 2 mnd.

Vært å høre hvordan andre kansje ser det.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Ser ikke problemet. Forhold går ikke etter shotgun rules.

Skrevet

Forstår jeg deg riktig når jeg skjønner det som at de hadde en flørt i 2 måneder i fjor sommer? Og at dette er en venninne du ikke har særlig kontakt med?

Ser ingen grunn til at du skal holde fingrene av fatet da. Men hvis det plager deg, eller du ikke er villig til å risikere vennskapet så kan du jo bare snakke med henne om hvordan du føler det først.

Om dette er et vennskap du er villig til å risikere kan jo bare du avgjøre.

Skrevet

Tror de ser litt forskjellig på forholdet! At det var mere seriøst for henne enn for han, og at han såret henne veldig! Nå er dette en jente jeg ikke har mye kontakt med ja. Før jeg fikk datteren min var vi sammen hele tiden, men når jeg ikke kunne være med på fest hele tiden ble jeg raskt byttet ut. Jeg vil egentli ikke risikere noen vennskap, men jeg vil heller ikke avslutte med han pga at hun ikke klare å godta det.

Jeg har da ennå ikke sagt noe til henne for jeg ville vite hva som skjedde med oss før jeg involverte noen andre, men jeg tror hun har funnet ut en del av seg selv.

Skrevet

Jeg synes egentlig ingen av delene høres forlokkende ut, men skulle jeg velge så hadde jeg nok valgt å fortsette forholdet til gutten.

Skrevet

Har funnet ut nå at hun ikke er sint på han for at vi nå har et forhold, så om hun skal være sint på meg så ser jeg jo hva som er viktigst for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...