Gå til innhold

Jessheim jentene:O)


Mamman til kasper og Elise

Anbefalte innlegg

Da blir det treff onsdag 28.4 kl 17.00 på peppes jessheim. Gleder meg:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

møtes vi utenfor eller? er første gangen j er med, så j kjenner jo ingen av dere..og vet ikke hvem j skal se etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaySun: Sist gang var jeg en "ferskis" og jeg så etter et bord med mager rundt jeg ;D

Det funka.

Ellers bor jo jeg på Neskollen og vi kan godt kjøre sammen om du vil. Send meg en pm isåfall.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, okey...da får j se etter mager og litt skrål tenker j ; )

takk for kjøre tilbudet, trur j må kjøre selv siden j skal avgårde tidligere på dagen, og kommer rett til jessheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere hadde et flott treff på jessheim i dag. Hadde så lyst til å komme, men fikk ikke sneket meg unna denne gangen heller :(

Jaja, det er fremdeles 97 dager igjen til terminen. Greier dere flere treff innen den tid?? :)

Susan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

j klarer mange ; ) var veldig koselig, var mitt første møte onsdagen. er bare å sette av en dag igjen d : ) 97 dager goood tid vettu ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt treff til uka eller?? Fikk jo ikke kommet på det siste jeg:(

Håper dere er klare igjen:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag passer for dere da? Tror jeg kan alle dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kan de fleste dager. Nå har jeg hoppet over disse treffene flere ganger, så nå har ikke samboeren noe han skulle sagt :P hehe. Jeg er ikke så flink til å sette igang. Så hvis blir satt opp et treff, så kommer jeg :) susan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvor har det blitt av alle jessheim jentene da:O) ??

Noen som vil få til et treff snart igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Jeg vil veldig gjerne være med på et nytt treff. Det var jo så koselig på forrige treff. Jeg er sykemeldt for tiden og det hadde vært gøy å treffes på dagen. I neste uke er det bare torsdagen som er litt vanskelig for meg. Ellers kan jeg alle dagene.

 

Mvh Gyda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått vært med på noe treff fram til nå, så jeg blir gjerne med denne gangen:) Venter baby i slutten av august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også hjemme på dagtid, kanskje vi skal prøve å få til et treff på dagen? Jeg kan alle dager egentlig:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagtid passer bra for meg også. Jobber kun sporadisk..og selvvalgt egentlig. Så når som helst.. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at alle som er med på disse treffene kjenner noen av de andre fra før?

Jeg tror ikke jeg kjenner noen av dere, men jeg lurer kanskje på om jeg har lyst til å henge meg

med på et treff. Kunne kanskje vært greit å bli kjent med andre i samme situasjon i nærområdet.

 

Hvor gamle er dere andre? Når har dere termin? Bor dere på Jessheim?

 

Selv er jeg 29 år, førstegangs med termin i starten på september, og bosatt på Jessheim. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun vært med på ett treff, så kan ikke si jeg kjenner de andre godt : )

bor du på jessheim eller?

Jeg bor på Neskollen, er 26år, førstegangs med termin i starten av oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært på 4 treff, men kjenner ikke alle:O) Har alltid kommet noen nye.. Og det er alltid hyggelig med fler. Kan noen av dere på mandag??

jeg er 28 år skal ha nr 2 og bor på kløfta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...