Gå til innhold

ålesund??


wimzah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det tells jo som Ålesund her inne det ;) Jeg bor på Flisnes/Emblem..

 

Hvordan går det med dere alle sammen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jør vel det vel? ;)

 

Jauda,det går nå.. litt plaget med hodepine og "slapphet" for tiden,men kvalmen er iallefall borte! Hurra!! :)

 

Og jeg kjenner stadig bevegelser fra avlegger'n min,så det er jo stas!

 

Med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også plaget med en del hodepine som du skreiv i et annet innlegg her.. og slapp som ei fille.. Kvalmen har heldigvis gitt seg her og. Det hender jeg svimler veldig og får slik "åndenød" også.. i går fikk måtte jeg sette meg ned for jeg følte jeg skulle svime av. Men har fin blodprosent, blodtrykk og alt :) Legen sier det er helt normalt.. jaja! tenker jeg :) Får vel bare holde ut.. hihi!

 

Kjenner du bevegelser du da heldiggris? Hvordan kjennes det ut? Hvordan er du sikker? Er det veldig tydelig?

 

Jeg mener av og til jeg kjenner noe, men er ikke tydelig nok til at jeg tør stole på at det virkelig er det.. Men gleder meg :) derfor jeg spør sånn.. for jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke kvalm jeg heller:) var det i to uker.. MEN, skal legges til at om jeg spiser for mye.. da spyr jeg det opp igjen.. :P hehe.. litt... snålt.. og jeg som er så glad i godteri:P

ingen hodepine har jeg heler, bare litt bekkenplager..

så heldig du er nøtta som kjenner liv..

har lånt meg en baby watcher så hjertelyden kan jeg i det minste høre når jeg vil.. den ligger foresten på 150.. jentelyd?? hihi.. spennende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...