Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Er såå usikker.. skal ikke på noe turer i skogen med vogna, såpass vet jeg Blir nok turer på asfalt og grus.. Skal forresten ha emmaljunga edge duo.. hva burde jeg velge ? hva er deres erfaringer ? OG, de modellenene som er nå, er det _uten_ den kjente Emmaljunga knytingen ??? Takk for innspill
juli baby<3 Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 hei jeg har valgt teleskop understellet på edgen min. det er det mest robuste understeller. det har også mange fordeler. brems både bark og forran på vogna. åsså kan du bare vende håndtaket over om det blir sol i vognen isteden for å trille vognen baklengs for å ungå sol i vognen. lykke til
06.06.10 Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 Jeg har valgt classic. Grunnen var at jeg syntes det var praktisk at man kan regulere håndtaket og selv om det er praktisk å kunne vende håndtaket på teleskop understellet fant vi ut at vi bare kan vende bagen om vi ville snu babyen... Det er veldig lett å ta bagen løs fra understellet. Begge understellene er godt utprøvd og de er blitt forbedret den siste tiden (ifølge dama i butikken) og de er grundig testet, så sikkerhetsmessig er det ikke forskjell på dem. Dessuten syntes jeg og mannen min at classic passet best til vår Modial Blakc croc vogn. Så smak og behag altså
Ccathrine Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 Jeg har sportsunderstell Vet aldri hvor jeg kan finne på å ta veien:) Men regner med det blir for det meste asfalt og grus veier på meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå