Gå til innhold

Satser alle på at kjønnet er riktig?


juli83

Anbefalte innlegg

Begynte plutselig å tenke på det her om dagen siden jeg har handlet inn mye i lyseblått allerede. Hva om de trodde feil på UL..

skjønner at det er lettere å ta feil ang. jenter, men er vel heller sjelden at det skjer motsatt. Eller?

Noen som har vært på flere UL og fått forskjellig svar?

Får bare satse på at det er lille prinsen som kommer denne gang, er så innstilt på hvem som er i magen nå :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, Eg venter nr 3 og det er og ein liten prins, har handla inn masse blått eg og=) Eg har ein gut og ei jente fra før og fekk vete kjønnet på ultralyd med begge og det stemte begge gongene. Det hender dei tar feil når dei seier jente, men me venter gut no og såg det sjølv på ul bildene og=) Men gleder meg til ny ul den 5 mai=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på tre ultralyder og alle sa jente, he he, så eg blir sterkt forbausa om de alle har tatt feil. Men eg har handla inn eindel nøytrale ting, og barnerommet passer nok både til gut eller jente (skal bare ta ned prinsessene frå veggen om det vert gut). Du kan jo berre farge alle kleda om det vert ei jenta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på at de tar riktig:) de sa gutt, og det trorjeg det det er... Så pungen og penis da, så lite sansylig at det er feil?????

Har fått vite gutt de 2 forje gangene også, og gutter har kommet ut:)

 

Men veninna mi fikk vite på UL at hu ventet gutt, men ut kom ei jente, så feil kan de ta, men tror ikke det skjer så ofte...???? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...