Gå til innhold

Sex...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns magen er i veien samme hva jeg gjør i hverdagen.. Noen som har et par tips når det gjelder sexlivet..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei :)

 

Jeg er i uke 34, og vi har aldri hatt så bra sexliv så vi har hatt ila. den tiden jeg har vært gravid (tross kvalme og bekkenløsning). Jeg er veldig kosete og lysten på sex hele tiden! Magen min er ikke så stor, men ubehagelig å ligge på den...dvs. at misjonæren fungerer ganske dårlig. Mine tips:

 

* 69- nyte og kose leeeenge

* Doggy- heftig

* Sitte oppå å ri han- fungere fint begge veier...

* ligge med ryggen mot han, men litt på siden mot han...utrolig deilig..holde hverandre i hendene og stirre hverandre inn i øynene

* ligge på rygg ta den ene foten opp på skuldren hans- deilig..kommer langt inn.

* se på hverandre mens dere onanerer- ha nedtelling slik at dere kommer på likt, og la han sprute der du måtte ønske

 

Håper dette var til hjelp- lykke til :):):)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg satt oppå, så kjente han noe hardt... Kan det være livmora? Ble litt "turn-off " for han:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at magen er mest i veien dersom jeg ikke har rukket å bli ordentlig kåt først. Når vi har hatt ordentlig forspill så glemmer jeg hele babyen. Bruker enda misjonær, men han står liksom mer enn han ligger oppå meg. Ofte lener han seg inntil leggene mine i stedet for å legge seg oppå magen. Doggy går selvfølgelig. Eller å ligge på magen med en pute under magen. Sidelengs osv. Bare å bruke fantasien. Men som sagt, det er viktig å ha ordentlig lyst først, ellers er det lett å tenke på babyen. For begge to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...