Gjest sug lut Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 flak n. 1. a. Antiaircraft artillery. b. The bursting shells fired from such artillery. 2. Informal a. Excessive or abusive criticism. b. Dissension; opposition. Jada, så langt er alt greit, men så kommer det som er morsomt: etymologi. Flak, from German FL(ieger)A(bwehr)K(anone). Nok en provins til landet lagt.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Jeg har lært følgende str 8 US er str 38, str 8 UK er str 42. Så jeg har to par fine fine sketchers på veg til meg, men da i feil str 8. Crap. Så mye for det scoopet fra over dammen liksom. Noen med str 42 i bein som vil ha nye fine sketchers?
Patetica fåkksi Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 Dette har jeg lært i dag: Hvis jeg ligger lenge nok ( 12 timer) i en dyp og myk madrass kiler ryggvirvlene seg fast i hverandre og jeg kommer meg ikke opp. At det er en fordel å observere hvordan andre vasker bilene sine i dette landet, for jeg klarte å sitte fast inni et sånt vaskeskur uten å få opp den elektriske porten og jeg kom meg jo faen ikke ut heller, dessuten var høytrykkspyleren så sterk at jeg nesten gikk baklengs inn i veggen, og bilen blei jo heller ikke rein for vaskeprogrammet var umulig å forandre på. Seksti føkkings kroner brukte jeg på noen liter reint vann uten såpe. Også ble jeg jo stående inni buret og kope i evigheter og fordi jeg ikke kom meg ut.
Patetica fåkksi Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 Er ikke Sketchers sånne gummijoggesko som var populære i 1995?
Gjest sug lut Skrevet 24. april 2010 #5 Skrevet 24. april 2010 Hvis det er en liten 42 så passer den meg, jeg prøver den gjerne (kjøper vanligvis 41). Nå må jeg google Sketchers, da.
Gjest sug lut Skrevet 24. april 2010 #6 Skrevet 24. april 2010 Haha, du vet at de har kamera inni sånne? har du sjekka youtube?
Gjest sug lut Skrevet 24. april 2010 #7 Skrevet 24. april 2010 Er det sånne? http://www.brandos.no/skechers/sassies-rosebloom-21180-svart/a14695 Håpe håpe håpe!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. april 2010 #8 Skrevet 24. april 2010 http://www.sportsdirect.com/skechers-waterlily-ladies-270380 (er ikke disse dritfine?) http://www.sportsdirect.com/skechers-refresh-flaire-ladies-270252?colcode=27025203 Den siste er ikke svart, men hvit med jordbær på, og skulle være årets fly inn og ut av hagen sko. Dersom du kan bruke dem er de dine baby!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. april 2010 #9 Skrevet 24. april 2010 http://images.sportsdirect.com/images/products/27025201_pl.jpg Par nr 2.
Patetica fåkksi Skrevet 24. april 2010 #10 Skrevet 24. april 2010 Hva søker jeg på? Fjollete dame oppfører seg som en full klovn uten norskkunnskaper, midt i byen!! *må ses!* ?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. april 2010 #11 Skrevet 24. april 2010 Er det ikke trist at man ikke kan ligge ubegrenset lenge mer? Ser på de store ungene her, så ligger de til neste kveld om jeg ikke jager dem opp. Så av ren og skjær ondskap jager jeg dem opp i 2-tiden.
Patetica fåkksi Skrevet 24. april 2010 #12 Skrevet 24. april 2010 Bytt ut madrassen med en slik jeg har og de kommer ikke til å ønske å ligge lengre hvis de ønsker å kunne gå neste dag. Au korsryggfaen.
Gjest sug lut Skrevet 24. april 2010 #13 Skrevet 24. april 2010 ÅÅÅÅÅ, du er dama mi for all tid! de er dødsfine!
Tokatter_USA Skrevet 25. april 2010 #14 Skrevet 25. april 2010 Jeg har lært at når man setter 20 stolrader etter hverandre på samme nivå, så ser ikke de noe som sitter bak tredje rad. Dette gjettet jeg på forhånd, men jeg hadde aldri sett dette i praksis før, så jeg visste ikke helt sikkert. Heldigvis hadde jeg videokamera med, så jeg hadde "rett" til å snike meg foran når det var vår datters tur i turnoppvisningen. Men de større barna, som var gode, fikk jeg bare se når de spratt opp i luften. Og jeg har også lært at når man er en 72 år gammel mann som har betalt 5 dollar for å se på, så driter man i høfligheter og stiller seg opp i videokameraområdet selv om man verken har kamera eller barn i action. (Femåringens Grandpa.)
Gjest sug lut Skrevet 25. april 2010 #15 Skrevet 25. april 2010 Heia Grandpa! Det er bestefaren sin, det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå