Gå til innhold

noen frisører her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann å redde ett hjemmebleket hår? Har gjort noen forsøk på å farge håret mitt i det siste og direkte vellykket har det vel ikke vært. Vil være blond, men ikke superblond. Nå ble det blondt med litt gul skjær i, med andre ord ikke særlig pent!

Kan det reddes eller vil gulfargen skinne igjennom uansett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan reddes om du går til frisøren, men kvaliteten på håret ditt er det verre med.

Hjemmebleking er utrolig sterkt og om du da i tillegg har gjort det flere ganger. Nå må du kure det masse!!

Men om håret ditt nå er helt ødelagt, vil ikke fargen frisøren setter i feste seg uansett hvor flink frisør. Men det vil uansett bli litt bedre og de kan sette i en sterk kur på deg.

Skrevet

Hva mener du med at håret er ødelagt da? Hvordan merker man det. forløpig kjennes det fortsatt helt mykt og fint ut, men bare fargen er helt feil.

Kur skal uansett kjøpes i dag :o)

Skrevet

Klarte å redde det uten svær frisør regning. Superhappy nå! Men har kjøpt meg en heftig kur også :o)

Skrevet

Så bra. Hva gjorde du?

Håper kuren du har kjøpt er en proteinkur da =)

Skrevet

Så bra at du har reddet det da;-)

Jeg har bleket håret mitt i mange år, men gjør det KUN i salong. Hjemmebleking er ganske mye hardere for håret og resultatet blir ikke alltid helt optimalt (som du fant ut, hehe)'

For å bevare det "kalde" i håret og at det ikke skal få så gulskjær så vil jeg anbefale deg å kjøpe L'oreals sølvshampoo. Den er lilla i fargen, gjør at håret forblir blondt og ikke gult. Dra innom en salong og hør der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...