Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Be de fjerne de. Det gjorde jeg da en venninne av meg la ut bilder av mine barn. Jeg sa ganske enkelt at jeg ikke ønsker å ha bilder av barna mine på nett, så fint om hun kunne slette de, og finne andre... de ble borte ganske kjapt, og hun forstod det uten å lage noen big deal ut av det.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Uten mitt samtykke, så hadde jeg bedt dem sletta bildene og be dem spørr først neste gang. De har faktisk ikke lov til å publisere bilder av andre uten samtykke.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Hadde bedt om å få de fjernet. Når babyen min kommer legger jeg sikkert ut noen bilder på Facebook og bloggen etterhvert selv, er over middels fotointeressert. Jeg vil selv ha kontroll på hvem som har tilgang til bildene. Da er det mitt ansvar og jeg velger hva jeg vil vise og hvem som kan se bildene. Er veldig nøye på å spørre hvis jeg har bilder av barn jeg vil legge ut på Facebook.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Jeg har lagt ut bilder av barna mine selv, men det er da tross alt noe annet! Jeg synes dette er vanskelig, men veldig toskete gjort av vedkommende. Hi
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 Enig, jeg spør alltid når det gjelder andre barn.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #9 Skrevet 24. april 2010 Jeg hadde sagt klart i fra om at det er uaktualt å gjøre sånt uten å spørre!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #10 Skrevet 24. april 2010 Du må huske at det er gjort kun av hyggelige årsaker, og at de ikke har tenkt så langt at det kan føles feil for deg. Det betyr bare at barna dine betyr mye for dem. Si ifra på en fin måte at du ønsker at de tar bort bildene uten å lage en stor sak utav det.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #11 Skrevet 24. april 2010 Slikt gjør man ikke!! Og det kan ordnes opp i uten problem ) Send henne en sms: "Så du hadde lagt ut bilder av barna mine på FB, kjempefine bilder!! MEN jeg vil ikke at andre enn meg selv skal poste bilder av mine barn, så håper du kan fjerne dem..??.. Takk :)"
3småtroll♥ Skrevet 24. april 2010 #12 Skrevet 24. april 2010 Enig med de over her:) En venn av meg gjorde det med barna våre- fra de var brudepiker i vårt bryllupp. Ikke noe galt med bildene, men så lenge hun ikke hadde spurt heller så sa vi pent i fra om at vi ikke ville ha bilder av de på nettet. Min venn ble ganske snurt der og da, men det gikk fort over;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå