Gå til innhold

Klipper dere av lappene..??!


Gajsa

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt et par vaskedager, vasket alt av klær, sengklær os til lillemor.. Det er unødvendig store lapper på de fleste klærne, og jeg vet jo selv hvor gærn jeg blir av disse lappene, klipper av på hvert enese plagg jeg har som er inntil huden.. -Klipper dere av lappen på alle bebisklærne eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje ikke alle, men der som det ser ut som de vil klø og de er svære klipper jeg. SDynes de er vel ivrige med lappinga, når enkelte plagg har to , tre forskjellige...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de med unødvendig store lapper. Samtidig er det jo greit å ha str på plaggene for jeg regner med å legge vekk alt til etterpå til nr 2 forhåpentligvsi kommer etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gajsa!

 

Jeg er enig, lapper er ikke kjekt. Skulle ønske de som produserer kunne trykket str inne i plagget, eller brodere det på.......

 

Jeg klipper ikke av ALLE lappene, noen er myke og kjennes ikke, da er det greit, de som er litt stivere, spretter jeg av, slik at det ikke blir igjen en liten klippekant øverst som stikker.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, satte meg ned igår og skulle til å klippe av lappene på de nyvaskede klærne, men kom jo da på at da vises jo ikke str.. Helt enig med dere, totalt unødvendig for den skjøre, nyr huden, kunne jo stått en bitteliten lapp med str..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Klipper også av lappene, da jeg selv syntes det er irriterende når de swtikker meg bak eller i nakken.. Noe av tøyet har faktisk vært med trykket størrelse i-smart. Ellers kom min kjæreste med forslag at vi skulle kjøpe tekstilpenn til å navne tøy med (er litt for late til å sy i det, de vokser jo så fort), og så tenkte jeg når jeg leste innlegget her at en sånn penn kan man jo bruke til å markere str med også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klipper av hver eneste lapp på alle barna mine sine klær. Så vet jeg helt sikkert at de slipper ubehag av noe som klør, stikker eller kiler.... Liker at flere av klærne til iallefall HM har fått stempel inni klærne i steden for de grusomme lappene de ofte har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Nå regner jeg med at dere mener lappene på klærne som er nede på siden.

HUSK at barnet kommer til å ha på bleie, ergo disse lappene kommer stortsett intill bleien og dermed ikke direkte på babyens hud.

Et tips til, er å ikke vaske alle klærne og behold prislappene på.

Som annen gangsfødende, så ser jeg at det er en del klær som vi ikke fikk brukt til nr. 1, fordi han vokser rett og slett så fort de første mnd og da er det vanskelig å få byttet klærne etterpå...Bare et lite tips.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...