Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Bor i Bergen, tenkte på dyreparken, men er veldig dyrt med fly for alle tre, og veldig langt å reise med buss. Tør ikke reise til syden alene med så små barn, ser ikke for meg at det hadde vært spesielt kjekt for dem, uansett. Hva gjør dere andre som er alene med små, i ferien?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Jeg er alene med en 3-åring. Vurderer syden men som du så er jeg litt skeptisk. Redd for å skal bli syk eller noe. Men selvsagt lettere med èn enn med 2;)Om vi reiser til syden blir det til høsten. I sommerferien tror jeg vi holder oss hjemme å satser på dagsturer, teltturer o.l.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 Hvis dere drar via Stavanger og tar en dag i Kongeparken f.eks, kan der ta toget til kristiansand! Bestill i god tid på nsb.no, minipris 199,- , barn opp til 4 år reiser gratis- du huker bare av antall barn 0-3 år så får barnet eget sete. Kjenner ikke til hverken kongeparken eller transport bergen- stavanger, men kanskje verdt å sjekke ut? Fint å reise med barn på tog i hvert fall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå