Gå til innhold

Hva bør jeg handle i Svergie til babyen min?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tips? ØØØØØØØØØH , hva pleier du vanligvis å handle til babyen din da? ? ?

Skrevet

Vogn, bilsete, stellebord, stelleveske, brystpumpe, babycall. Alle de store tingene egentlig. Små ting sparer du ikke noe spesielt på bortsett fra kronekursen.

Jeg tok en tur bort dit og handlet det meste av det jeg trengte jeg. Superfornøyd og betalte ca halvparten av hva det ville kostet meg i Norge. Bla vognen var på tilbud da.

Sengen handlet jeg ikea. Den fine hvite som det er mange som kjøper. leksvik eller noe slikt tror jeg den het. ca 800kr!

Skrevet

Takker , du skjønnte hva jeg meinte, babyen er ikke født nei.

Har seng, er madraser billigere også?

Brystpumpe osv er det billigere også?

Skrevet

Tror brystpumpa kostet ca 500 sek. Vet ikke hva de koster i norge jeg.

Reiste rett og slett bort å handlet det jeg skulle ha jeg, fordi jeg visste at de dyre tingene var billigere der borte. Da handlet jeg rett og slett like godt det aller meste av det jeg trengte!

jeg handlet også madrassen på ikea. Tror den kostet i underkant av 400kr. Det var mange som var billigere også. Jeg tok samme type madrass som lå i utstillingsmodellen av den sengen jeg kjøpte jeg. Synes den virket god å ligge på :-)

Skrevet

Dessuten heter det:

SVERIGE!

Skrevet

Angående brystpumpe ble jeg tipset om å kjøpe det på apotek i svarige, hadde visst en veldig god manuell pumpe til bare 149 svenske kroner. det er jo kjempebillig. Det skal jeg kjøpe hvertfall når vi skal over for å hente vogna vi har bestilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...