FruV Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Har nå født 2 barn og minstemor er 10 mnd. Har dessverre lagt på meg en del under svangerskapene så har litt og ta av. Magen ser ut som et verdenskart med strekkmerker + x antall kg for mye =/ Har starta med trening så er på vei ned =) Reiser til syden 15 mai så spm er bikini eller badedrakt ?
Stina <3 Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Hva ville du ha følt deg mest vell i? Jeg hadde valgt badedrakt
lille sprelle Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 Skal man bade er badedrakt å foretrekke synes jeg. Det finnes badedrakter med et lite "skjørt". Det gjør en litt nettere på et vis. Ellers så anbefaler jeg deg å jobbe litt for å finne en badedrakt med litt lengre bein. Da slipper man å gå i gang med høvelen hele tiden og det blir jo også litt mere dekkende.
Fire småtroll Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 Hva med en tankini? Kjøpte på Ellos i fjor jeg og den sitter faktisk veldig fint, har en sånn boxer-lignende bukse til. Greit at overdelen kan rulles opp når jeg skal sole bolledeigmagen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå