Gå til innhold

Kjenner du spark?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 18+5 og kjenner ikke spark ennå. Nylig vært på ultralyd og alt var bare bra! Har ikke foranliggende morkake, så sånn sett ingen grunn til at jeg skal kjenne spark senere enn andre.

 

Gleder meg til det kommer:-)

 

Hvordan er det med deg? Hvor langt på vei er du, og kjenner du spark? Og da tenker jeg spark som i at det ikke er tvil om hva deg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Jeg er 20+ 5 nå,og her er det full fart hele døgnet:)

Men det har vært ganske stille inni der,helt frem til ca 1,5 uke tilbake:)

Så det er sikkert rett før nå hos deg:)

Ikke tvil om hva som foregår,når bebis først setter igang!!koooos<3

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 + 0 idag, og kjenner ingen spark enda. Skal på ordinær UL om en ukes tid, og håper da alt er bra med småen :)

 

Gleder meg til å kjenne liv fra småen min <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent liv kvar dag sidan veke 17. Mannen kjente på utsida i veke 20. Er andregongs, 21+5, og kjenner hurlumhei døgnet rundt no, sterkare og sterkare.

 

Første svangerskap kjente eg liv i veke 18, mannen utanpå seint i veke 20.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19+1 i dag og kjent liv i noen uker nå:) Har foranliggende morkake, men ho tar helt av inni der:p Men merker sparka mest på siden. Og i går såg vi spark for først gang på utsiden:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19+0 og vet ikke om jeg kjenner noe. Noen beskriver det som bobler eller fisk.. Selv kjenner jeg små, myke stikk innimellom. Særlig når jeg reiser meg fra liggende stilling eller bruker magemusklene litt plutselig. Vanskelig å beskrive, men har ikke kjent lignende før inntil et par uker siden.

Er litt ubehagelig, men ikke vondt. Kan det være babyen?

 

Hørte hjertelyd for en uke siden, så regner med at alt er bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 19 uker på vei i dag, og er ikke helt sikker på om jeg har kjent noe enda. Da jeg hadde lagt meg i går kveld holdt jeg på magen, og kjente plutselig noe som føltes som en luftboble. Kan dette har vært første spark? Ellers merker jeg ofte stikk og litt småkramper i magen, men jeg var til ultralyd forrige uke og fikk vite at alt er i orden og at vi får en sunn, liten gutt 24. september :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent bevegelser fra uke 12, og fra uke 14 har jeg kjent små spark. Er 2.gangs, så kanskje derfor? Kjente det første gang på utsiden i uke 17, og nå i uke 19 kjenner jeg tydelig små spark iløpet av dagen, hver dag. Herlig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e i uke 20+4 å bynnte i forje uka å kjenne spark...

så d kommer vel ann på katti du kjenne d.. e ikkje alle som kjenne d samtidi.. men ta d me ro.. d kommer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 20+1 idag og har ikke kjent noe skikkelig, men har foranliggende morkake så da tar det vel litt ekstra tid. men venter i spenning og gleder meg masse! Vært på ul og sett en kjempeflott krabat som beveger seg og har det bra, så det er bare å vente på spark. Blir moro! noen andre med morkaka foran og erfaringer med når man kjenner spark??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...