Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Hjemme på stuegolvet Hehe... Virker jo gøy dette Har jo bare gått gjennom Basic-dvd`en ennå, men dette SKAL jeg klare å gjennomføre!!! BIKINISESONGEN HERE I COME!!! Haha
Minaw Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Signerer den!! Bare så synd at han mannen som er med i alle filmene er så innmari kvalm og ekkel å se på!!!!
Gjest Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Jeg har også hatt første Zumba-time i dag, he he:) Kom ikke lenger enn ca 40 min siden minstemann våknet, men gøy var det! Satser på at Zumba redder bikinisesongen for meg også, he he:)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Er det morsomt? Vurderer dette etter fødsel selv. Men bør kanskje vente en liten stund etter fødselen før jeg setter i gang? Virker jo som "alle" syns dette er moro, så da er det vel verdt et forsøk
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Om du liker dans, aerobic etc, så liker du det nok! Det anbefales vel at man venter med å trene til ca 6 uker etter fødselen.. (Vent til etter legekontrollen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå