SpongeBob Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Ungene er i seng, min kjære er på jobb og jeg fikk akkurat et glimt av meg selv i speilet - grøss. Sitter her i utvaskede pysjebukser som egentlig er mannen min sine, en sjaskete ammeBH fra forrige svangerskap (slipp puppene fri, det er helg!), DIGRE ullsokker og en stor bomullsgenser. Du verden så ufattelig lite elegant man kan kle seg innimellom, særlig når man er 75% ferdig med svangerskap nummer tre... Noen andre som føler at de virkelig har nådd nye høyder i klesveien i kveld?
Berit*fødeklar* Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Hepp hepp:) Trøst deg med...vi er flere i samme båt! Jeg prøver forgjeves liksom...med speilbildet lyver dessverre ikke! (haha..jeg lo godt når jeg leste innlegget ditt)
mamman til Fillip Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Takk for en god latter! Men, du er nok ikke den eneste.. jeg har "pynta" meg i kveld... mammajoggebukser, singlett å strikkejakke! hihi! 7uker til termin å de skal nytes, i joggebukse.. nå har man jo en unnskyldning;)
SpongeBob Skrevet 23. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2010 Godt å høre at vi er flere - men er det ikke litt råttent av Anne-Kat å sitte der med de lekre skoene og miniskjørt? Ikke noen antydning til ødemer i DE leggene, nei...
Kristinanutten Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Signerer her... Ganske baggy kledd i kveld gitt. Har dog "pynta" meg med neglelakk
Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Hehe, føler jeg har kledd meg som en dass i uker alt. Idag har jeg på meg tights, bomullsgenser med en singlet under. Grå ullsokker med striper i fargene rød,blå, grønn, sort og oransje! Så føler meg rimelig lekker ja. Det eneste er at jeg har vært hos frisøren idag, så føler meg fresh på hue i det minste Men gleder meg til ungen er ute, og jeg kan kle meg normalt igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå