Gå til innhold

Klær til septemberbaby?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

som førstegangsfødende er jeg usikker på hvor mye jeg trenger av hvert enkelt plagg til den lile...

hørt det er lurt å handle ull, men skal jeg kun handle ullbodyer da eller en kombinasjon med noen i ull og noen i bomull?

hva med pjamas..? skal disse og vær i ull eller kan et høst/vinterbarn sove i en bommullspysj?

 

Noen som har en fin liste av hva vi trenger sonn i grove trekk til vår septemberbaby av klær :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synest at ull er veldig godt å bruke, både i body og pysj.

Jeg fikk forrige baby 2.desember 09 og det har jo vært en utrolig kald vinter her oppe.

men har for det meste bare brukt bomull innendørs:)

Og husk på at masse dresser, bokser og gensere ikke blir brukt, det går i body og strømpebokse i mange mnd fremover, siden bleien må byttes ofte og det da blir veldig mye styr med 5 plagg av og på.

Jeg brukte heller eyy teppe rundt henne og gjerne noen ullsokker i stedet for mye klær når hun var så lita :)

så du trenger ikke å hamstre så grusomt mye tøy, selv om det er veldig koselig å gå å handle baby klær da ;)

 

men kjøp noen bodyer, strømpebokser og pysjer både i ull og bomull så er du igrunn safe :) gjerne ullsokker og noen tepper er veldig fint og ha!

ute så er det jo dress og lue osv..

 

det finnes og mange steder på nettet som har "shopping lister" til baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...