Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Har en stor hund, snill som dagen er lang og har vært gullet til besteforeldrene mine.. Sofa og godbiter;) Nå har hun vært hos dem å presentert at min hund burde selges fordi den er for stor, for farlig osv. Og nekter å komme på besøk til oss før hunden er ute av huset. I tillegg så har hun tilbudt meg å kjøpe vugge og dåpskjole som har gått i familien, gratis, eiendeler som mine besteforeldre eier, og gir til barn og barnebarn på lån. Dette skulle hun ha 6500 kr for!?? Og ultralydbildet jeg ga til stolte oldeforeldre har hun fnyst av og sagt at barnet ser skadet ut.. Hun virker nesten sjalu??
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Huff, for ei slitsom kjerring.. Etter hva du skriver, så virker hun sjalu ja. Tåler vel ikke at andre får oppmerksomhet.. Kanskje like greit at hun ikke vil på besøk før hunden er solgt..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Hun høres ikke helt frisk ut, må jo være slitsomt for henne å være så sjalu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå