Gå til innhold

sørlandet?


kath gutt07 & jente10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke fra kristiansand men er litt lenger mot øst jeg i aust agder.. men skal sansynligvis til kristiansand sykehus når det nærmer seg arendal sykehus er ja ubrukelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde god erfaring jeg da, men har hørt en del som har vært misfornøyde. Sure jordmødre etc. Hva skjedde med deg da? Fødte selv i Arendal 13 desember 08..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mistet.etter uke 20 fødselen var i gang å ingenting å gjøre. men så utrolig dårlig oppførsel mot meg å min samboer av jormødre og leger at vi var helt sjokkert. å det gjorde jo ikke ting noe særlig lettere. har kontakt med ganske mange som har vært igjennom det samme som meg å de allefleste av dem har hatt samme opplevelsen med personalet som det jeg hadde....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp toro det blir bedre, karnskje visees på sykehuset.. gleder meg masse i allefall bare håper alt går bra venter 2 denne gangen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Sørlandet her også, litt lenger vest da! Lurer på om noen har vurdert fødested Kristiansand / Flekkefjord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har noen vurdert flekkefjord i steden for kristiansand? Har hørt litt av hvert om begge jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det veldig greit forrige gang jeg fødte i Kristiansand, så jeg vurderer ikke noe annet i hvertfall. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvam ned et bim treff i kristiansand jenter... jeg er fra aust agder men kjørergjerne dit for et treff hadde vært hyggelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir treff i begynnelsen av juni. Vi hadde just nå 5. mai. :) Bare henge seg på! På BIM treff sidene kommer det opp etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...