Gå til innhold

Tungpusta/tett etter mat og når jeg bader...


mamma til 3:)

Anbefalte innlegg

Andre som har det sånn??? Spiser jeg meg skikkelig mett føler jeg meg skikkelig tett og svimmel etterpå. Det samme gjelder når jeg sitter i badekaret (har ikke dusj), men da blir jeg skikkelig uvel også, kvalm og veldig svimmel. Så går det over når jeg legger meg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg blir veldig fort sliten når jeg spiser! å svetter som en gris om jeg spiser varm mat, ender opp med at jeg sitter med toppen rullet opp over puppene for å få luft på ryggen og magen! :)

 

men det med badekaret har jeg ikk eopplevd:/ men det kan kasnkje ha noe med varmen å den tunge luften å gjøre?? masse lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har opplevd det samme etter bad som du beskriver, men det var før jeg ble gravid. Har hørt at det skjer med andre også og tror det har å gjøre med overgang fra varmt vann og fuktig luft til "vanlige" omgivelser. Til og med mannen min blir svimmel etter bad hehe. Vi har ikke badekar så har ikke testa det ut nå i det siste, men tror ikke det er noe å bekymre seg for. Bare ta det så rolig du kan i overgangen. :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...