Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 36 uker på vei og hodet har vært festet i snart to uker. Jeg har siden den gang hatt sinnsykt mye nedpress. Kynnere har jeg hatt siden uke 12, men nå er det konstant, både når jeg er i ro og i bevegelse. Jeg har dessuten den siste uken hatt mensenvondt i ryggen.

Er det noen her som hår gått lenge med nedpress og myyye kynnere uten at det har skjedd noe før termin?

Forrige gang fødte jeg 6,5 uker for tidlig, så jeg har ikke vært igjennom dette før :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Hatt det slik som deg siden uke 35 og er naa 11 dager unna termin. Tror ikke noe skjer foer den tid.

Skrevet

Akk, jeg lurer på det samme. Nå vet ikke jeg hva du anser som "mye" kynnere og "mye" nedpress, men her har jeg kynnere og nedpress og jeg er bare 29 uker på vei. Har vært hos jordmor og livmorhalsen min er moden...

Skrevet

Med mye kynnere mener jeg alt fra 4 til 15 - 20 kynnere i løpet av en time. Føles ut som konstante kynnere innimellom. Nedpress er så og si hele tiden, spesielt når jeg er i bevegelse.

Jeg har hatt oppfølging hele dette svangerskap med jevnlige UL så livmorhalsen har ikke vært påvirket av de før hodet festet seg.

Skrevet

Jeg er nå 31 uker på vei og har slitt med kraftige kynnere og nedpress i hvertfall 3 uker nå.... Ikke noe som har skjedd enda... og jeg håper det er en stund til at noe kommer til å skje og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...