Gå til innhold

"Å Molly... vil du høre på kassett"?!?!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

KASSETT???? Utdatert barnetv altså... Barn nå fortiden vet da vel ikke hva kassett er?!?!?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Vi br kassere absolutt all litteratur, filmer osv som ikke er helt up-todate når det gjelder teknologi.

(Ærlig talt: Fortell ungene dine hva en kassett er! De har da ikke vondt av å lære om "gamle dager"!)

Skrevet

Hehe!;)

Jeg var på Elkjøp i sommer og skulle kjøpe opptakskassetter (både jeg og bilen er visst noe gammel og utdatert). Jenta i kassen skjønner ikke hva jeg mener med "kassett" og spør like forvirret etter at jeg har forsøkt å forklare hva en kassett er: "Er det en diktafon du mener?".

Det er da man vet at man er gammel og at man burde investere i en cd-spiller til bilen:)

Gjest sug lut
Skrevet

Signerer den, vinterflickan - har også kassettbil. Men kassettene mine får de aldri - og selvsagt vet ungene hva kassetter er, vi har jo haugevis med kassetter med både musikk og lydbøker, lp-plater har vi også, i tillegg til alt som har kommet etter av cd, dvd, mp3 og andre lyd- og bildemuligheter. Ja til folkeopplysning, nei til teknobarn med smal tidshorisont.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Tidenes nedtur var da jeg fortalte nabojenta på da 8 år at jeg hadde Aladdin på film, men vi kunne ikke se den på DVD-spilleren hennes, fordi det var en videokassett. Hun så forvirret på meg og spurte "Hva er en video..?". Og jeg som er ung!

Huff, jeg ble kjempeskuffet da mamma sa at hun hadde kastet alle kassettene jeg brukte å høre på da jeg var liten, jeg hadde såå lyst til at småen skulle høre på dem, han også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...