Lovemelikeyoudo Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Hvordan blir/reagerer dere? Jeg har i begge permisjonene opplevd at søvnmagelen skikkelig "gets to me"! Blir så redusert og kan tenke om morgenen; h*****e en ny dag! Å, hva jeg skulle gjort for litt kvalitetssøvn!!!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Ja, er i gang med fjerde gangen nå :-( Blir svimmel, mer negativ, fort uvel, sliter med å motivere meg til å trene og komme meg ut, ofte hodepine og slapp osv. Gleder meg til god nattesøvn igjen ja, og er utrolig glad fpr at vi er på siste ungen nå og at hun alt er blitt 8 mnd. Kan jo bare li bedre heretter :-)
Gjest Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Oh yes!Det har jeg kjent godt på kroppen... Jeg får hodepine,har lite motivasjon,humørsvingninger.Det går utover det meste egentlig.. Heldigvis begynner det å komme seg nå som mini nærmer seg 9 mnd. Men når mannen skulle reise offshore denne uka og måtte ha et par dager på hotell i bergen pga asken så tenkte jeg åååå,skulle virkelig gjort alt for et par netter på hotell for å bare kunne sove ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå