neekap Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Akkurat i dette øyeblikk befinner jenta mi på 2 år seg i luften på vei til Malaga med pappaen sin og stemor og stesøsken. Hun skal besøke sine besteforeldre i Spania og kommer ikke hjem før torsdag kveld.. Huff, håper det er sant som de sier at det er verst for mammaen som sitter hjemme.. Var ikke lett å levere henne fra seg i morges nei... Men hun får det sikkert kjempemorsomt da ) Tøft likevel, vi har ikke vært så lenge borte fra hverandre før.. Jaja.. Ha en god helg alle sammen )
MadamMim Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Trøste-klem til deg! Du skal se at det er verst for deg og at snuppa di har det helt prima i Spania. Jeg har aldri vært i din situasjon, men kan tenke meg at jeg hadde reagert som du gjør. Har vært vekke fra begge barna mine (den eldste i 11 dager da han var 16 mndr. gammel), men da har jeg vært på tur og de hjemme hos mannen min (pappa'n dems). Skjønner godt at savnet blir mere prekært når du blir sittende alene tilbake... Ønsker deg en så god helg som mulig, iallefall! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå