....mammatilto... :))) Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Mannen min har vokst ut av dressen sin og vi skal i barnedåp på lørdag. Jeg tror faktisk at jeg dresser han opp i svart olabukse,en grå bleser,svarte pensko og ei svart røff skjorte. Det får vel gå. Hvet at det kommer noen i bunad, men hadde dere reagert om det kom en i svarte jeans i deres barnedåp?????
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Jeg syns egentlig ikke jeans hører hjemme i barnedåp, men har sett at folk har brukt det i dåp før ja. Kan dere ikke bare stikke innom f.eks Dressmann og finne en billig penbukse i stedet?
brooklyn Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Det er jo smak og behag da, men jeg synes ikke røff skjorte og svart dongeri hører hjemme i barnedåp. Kanskje meg om det, men det går da an å kjøpe en rimelig dressbukse sånn at man er LITT finere enn man er en vanlig mandag på jobb? Og ja, jeg er også av typen som synes klesetikette i bryllup er viktig:)
NostraStoria Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Jeg syns dongeri er litt vel casual til en barnedåp, selv om den er svart. Samme gjelder en svart røff skjorte. Har han noen han kan låne dress av (hvis dere ikke har råd til ny)? Skjorte og dress er nok mer "korrekt" antrekk, men folk gjør jo som en vil..
Gjest Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Jeg hadde blitt litt lei meg om noen troppet opp i min datters dåp i dongeribukse, svart eller ei. Kle han opp - kler han seg ikke selv:-)?
kinderegget Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Jeg hadde ikke reagert på det i det hele tatt. Barnedåp og bryllup kan ikke sammenlignes.
Ksenia & Anjem Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 Nei det hadde jeg ikke reagert på i det hele tatt. Synes det er kult jeg..Alle trenger ikke dress eller bunad
erteposen + 4 Skrevet 23. april 2010 #8 Skrevet 23. april 2010 Jeg hadde ikke reagert. Vi gikk i barnedåp litt vel casual her en helg, med mannen min i bukser med press, pen skjorte og fin jakke - og det ble litt ubehaglig. Da fikk vi beskjed om sommerantrekk, men alle andre var så mye finere kledd. Jeg hater det og hadde nok kjøpt dress til mannen min i ettermiddag:)
It's all about me Skrevet 23. april 2010 #9 Skrevet 23. april 2010 Det er høres mer ut som et ut-på-byen anntrekk enn noe en går med i barndåp. Sorry, men jeg hadde heller brukt anledningen til å skaffe en nye dress, ev. leid.
BlåBlå Skrevet 23. april 2010 #10 Skrevet 23. april 2010 Jeg synes pappaen skal gå i dress. Om han har vokst ut av den gamle, er det jo uansett greit å ha en ny ? Selv ikke ungenes fetter på 17 år kom i jeans når vi døpte minsten....
Jentemammaen Skrevet 23. april 2010 #11 Skrevet 23. april 2010 Jeg syns absolutt ikke antrekket høres ut som noe som passer i barnedåp! Hadde reagert dersom noen kom sånn kledd sånn i vår barnedåp!!
Tipp topp Skrevet 23. april 2010 #12 Skrevet 23. april 2010 Synes ikke olabukse passer i en barnedåp, men setter heller ikke krav til dress. Men en vanlig pen bommulsbukse og pen skjorte er ok.
frk Nilsen Skrevet 23. april 2010 #13 Skrevet 23. april 2010 Det er penere med en fin svart jeans enn dressbukse fra Dressmann. Jeg hadde uansett ikke brydd meg om det. Hvis han uansett har vokst ut av dressbuksa er det vel på tide med en ny dress??? Zara har jo mye pene herreklær som ikke koster skjorta :-)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 23. april 2010 #14 Skrevet 23. april 2010 syns ikke det hører hjemme i dåp. Men nå kom faktisk noen i bryllupet vårt i hverdagsklær da så folk tenker tydeligvis ikke likt. hehe
Fløtepus&Tigergutt Skrevet 23. april 2010 #15 Skrevet 23. april 2010 Vet du...jeg tenker faktisk som så at gjestene sikkert har kledd seg i det fineste de har, så jeg kan ikke dømme noen for valg de har tatt. Og for min del så har det vært viktigere at folk kom enn hva de hadde på seg. Så jeg hadde ikke reagert på hva folk hadde på seg enten det nå var i bryllupp eller dåp. Men personlig tror jeg nok at jeg ville funnet en hvit skjorte til mannen min, hvis han har da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå