Gjest amandine Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Til en konfirmantjente som skal konfirmere seg borgerlig, hun er rocka og kul og spiller i band;) TNX
blomstre Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Har du sjekket disse? http://www.konfirmasjonsdagen.no/konfirmasjonskort.html
blomstre Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 ...nja, var kanskje ikke helt den gata du var ute etter... Sikkert noen andre her som kan slenge om seg med noen kule linjer fra en rockesang :-)
Anne-B. Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 "Selv om du sliter noen strenger på livets rockegitar, må du aldri glemme å spille videre, på full måkkings. Bare husk å ta hensyn til naboen."
Lea Laus Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Ingen slår mitt, og jeg ble pyntet. I rød fløyelsgenser med puffarmer, og løs hvit blondekrage over genseren. Jeg var så overbitt at jeg fikk sår i gummen av underkjeven. Likevel ønsket fotografen at jeg skulle sitte breibeint med henda på knea og heve skuldrene opp til øra, mens jeg smilte alt jeg kunne med kanintenna mine... Heldigvis har hode vokst slik at tenna ikke er så abnorme lengre, og 7 år med reggis gjorde at fortenna kom inni munnen igjen... Jeg tror fotografene finner de uheldige og morer seg over at det bildet de tar kommer til å henge på veggen hjemme i all overskuelig framtid.
Gjest sug lut Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 Du høres kjempesøt ut, lille fløyelskanin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå